צוות מתכננים מקצועי ילווה את ההתנגדויות לתכנית המתאר

מטה המאבק מארגן מפגש הסברה והגשת התנגדויות לתוכנית המתאר בהשתתפות מתכננים , עורכי דין ותושבים. עורכי הדין יחתמו בארוע על תצהירי ההתנגדויות, בינהם: ח”מ, עו”ד רויטל לן כהן.

מטה המאבק למשיכת תוכנית המתאר של כפר סבא הקים צוות מתכננים מקצועי. הצוות מורכב ממתכנני ערים, אדריכלים, שמאים, יועצים כלכליים ומהנדסים, כולם בהתנדבות, כולם תושבי ובני כפר סבא.

במפגש הראשון הוחלט על הגשת התנגדות כוללת של הצוות המתכננים , כמו כן, סיוע לתושבים בהגשת ההתנגדויות לפי אזורים בעיר, זאת לקראת התאריך הסופי להגשת ההתנגדויות, בעוד כחודש ימים.

יוזמי הקמת צוות המתכננים הם מתכנן הערים, פדרו בטשטיין, חבר ועד שכונת 80 והאחראי על התחבורה בוועד ומירית שקד-ברק, ממובילות תוכנית המתאר של כפר סבא, ממייסדות מטה המאבק הארצי לבינוי שפוי והמועמדת לראשות העיר.

פדרו בטשטיין מסר: “אנו נערכים להגשת כמה שיותר התנגדויות על מנת לעצור את התוכנית ולהחזירה לועדה המקומית. אנו קוראים ליועצים נוספים להצטרף לצוות, במיוחד חסרים לנו יועצי תחבורה, איכות סביבה ותשתיות ביוב.

מירית שקד-ברק מסרה: בכוונתנו לנצל את חלון ההזדמנויות שניתן לנו בזכות העתירה שיזם פנחם כהנא, באמצעות אדם טבע ודין ופעילי מטה המאבק כנגד תוכנית המתאר: פדרו בטשטיין, דורית שניצר, גיל מצליח ושוקי רוטפרב.
צוות המתכננים הוקם על מנת לבחון את התוכנית באופן משותף ע”י צוות מקצועי , אשר יגיש התנגדויות רציניות ומקצועיות. יש להדגיש שצוות המתכננים הינו מקצועי גרידא, בהתנדבות מלאה והינו א-פוליטי.
בכוונתנו , מיד לאחר פסח, לערוך מפגש הסברה והגשת התנגדויות לתוכנית המתאר, בהשתתפות מתכננים, עורכי דין ואנשי מקצוע רלוונטיים. למפגש מוזמנים כל תושבי העיר וכל המועמדים לראשות העיר, אשר יוכלו להביא עימם התנגדות מוכנה או לכתוב אותה במפגש ולהחתימה על ידי עורך דין. פרטים נוספים ימסרו בהמשך.

לדברי חברת המועצה, עו”ד רויטל לן-כהן: “אני שמחה על ההזדמנות לשבת, תושבים חברי מועצה ומומחים לגבש אסטרטגיה ולפעול יחד למען השבת התוכנית בחזרה לועדה המקומית. אשמח לחתום כעורכת דין על תצהירי התנגדויות לתוכנית המתאר של כפר סבא 2035”.

תגובות