צומת הדמים ! שאול דור פנה למשרד התחבורה בדרישה לפתוח בוועדת חקירה על רקע הקטל בצומת קבר בנימין

“לבי הדואב עם משפחות מועלם ומשפחת רווח. איבדנו את נופר האהובה זכרונה לברכה בתאונה מחרידה השבוע בצומת קבר בנימין. נופר זכרונה לברכה הותירה אחריה תינוקת בת מספר חודשים בלבד, הלב נקרע. בתחילת השבוע נהרג רוכב אופנוע באותה צומת.

“אני קורא למשרד התחבורה לפתוח בוועדת חקירה מיידית בכל הקשור לצומת המועדת לפורענות, לבדוק כשלים, לקדם פתרונות מיידיים למניעת תאונות נוספות וקיפוח חיי אדם.

“בשנים האחרונות מצאו רבים את מותם בצומת זו ועשרות נפגעו, הגיע הזמן למצוא פתרון לצומת הדמים הזו, חיי אדם קודמים לכל!”.

תחת הכותרת “בקשה בהולה להקמת ועדת חקירה/בדיקה –  כביש 55 (צומת טבע) כפר סבא”, כותב דור “בלילה שבין יום רביעי לחמישי האחרון, נגדעו ברגע ארור חייה של נופר מועלם – רווח ז”ל, בת 23 ואם לתינוקת טרייה, בתאונה מחרידה בין שני רכבים, סמוך לצומת קבר בנימין, נווה ימין, מול מפעל “טבע” בכפר סבא.

שאול דור. דורש ועדת חקירה

“כולנו איבדנו את נופר האהובה ז”ל בתאונה מחרידה השבוע. בתאונה נפצעו עוד חמישה בני אדם אשר פונו לבית חולים “מאיר”. אחת מחברותיה של מועלם, מוגדרת כפצועה קשה ונאחל לה החלמה מהירה. לא למותר לציין כי בתחילת השבוע בדיוק באותו מקטע דרך בכביש שבנדון קיפח את חייו בתאונה קשה רוכב אופנוע.

“הכביש שבנדון, הוא אחד מתוך 68 קטעי הכביש החד-מסלוליים המסוכנים ביותר בישראל בהתאם לנתוני מחקר של חוקרי הטכניון שנערך עבור עמותת “אור ירוק”.

“לח”מ ידוע כי משרד התחבורה בהנהגתך, מטפל במוקדי סיכון נקודתיים ובצירים חד-מסלוליים מרכזיים, בהיקף חסר תקדים של מיליארדי שקלים בשנה. יחד עם זאת, נראה כי מקטע דרך זה מהווה צומת דמים והתערבות משרדך היא צו השעה עבור תושבי כפר סבא והאזור במטרה למנוע את הקטל הבא.

“הנה כי כן, בשנים האחרונות מצאו רבים את מותם בצומת זו ועשרות נפגעו. נדמה כי הגיעה העת למצוא פתרון לצומת הדמים זו, כי הרי חיי אדם קודמים לכל.

“אבקשך בזאת להקים ועדת חקירה באופן מיידי בכל הנוגע למקטע הדרך בכביש שבנדון המועד לפורענות, ולבדוק כשלים, וקידום פתרונות למניעת תאונות נוספות וקיפוח חיי אדם במקום. להתערבותך האישית וטיפולך אודה”. 

 

נופר מועלם רווח זכרונה לברכה

תגובות