עו”ד יובל לוי הכריז על מועמדותו לראשות עיר “השנים הקרובות, תחת הנהגתי, יהיו שנים של פריחה לעירנו”

בערב (יום שני) הכריז עו”ד יובל לוי על מועמדותו וריצתו לראשות העיר כפר סבא בבחירות המקומיות שיתקיימו באוקטובר השנה, כשהוא עושה זאת תוך מפגן כח גדול – עם מאות תושבים ופעילים שגדשו את אולם “החאן באבא”, הרבה מעבר למצופה.

ההכרזה של לוי הייתה גם במעמד חגיגי של הרמת כוסית לחג הפסח, בהשתתפות חברי סיעת תפו”ח וכאמור תושבים ופעילים רבים מכל שכונות ואזורי העיר.

 

 

יובל לוי פתח והודה למשפחתו וקרוביו שמלווים אותו מזה עשר שנים בפעילותו הציבוריים ואמר: “ברוכים הבאים לכל אחת ואחד מכם, חבריי לדרך, תושבי כפר סבא היקרים. לכולכם, לכל היושבים כאן באולם,  חשוב שעירנו היקרה תנוהל בדרך הנכונה ביות. בני משפחתי היקרים. רעייתי האהובה ילנה, ילדיי היקרים, חברי המועצה הנכבדים המכבדים אותנו בנוכחותם, עמירם מילר, ד”ר ענת קלומל-צוויג ואתי הדנה, אורחים יקרים ואנשי המטה. ראשית כל, אני מודה לכם, מקרב לב, על שבאתם לחזק ולעודד אותי לקראת המרוץ הכול כך חשוב, לראשות העיר, ולמועצת העיר כפר סבא. הבחירות הללו הן, מהחשובות ביותר, בכל תולדות עירנו”.

לוי המשיך ואמר: “רבים שואלים אותי מדוע  בכלל נכנסתי לחיים הציבוריים, מדוע החלטתי לעזוב את החיים העסקיים ולהתמקד בעשייה למען הציבור, למען הקהילה כאן בעירנו כפר סבא.

“ובכן, למי שעדיין אינו יודע, הסיבה האחת והיחידה שהביאה אותי להחלטה לקפוץ למים הציבוריים הסוערים, הייתה חינוכם של בני הנוער הנפלא הגדל בעירנו. נוכחתי לדעת, לפני כעשור, שיש ליקויים קשים במערכת החינוך העירונית. החלטתי לשנות, ליצור ולהשפיע ואכן הצלחתי בתקופה קצרה להביא לשינוי משמעותי .

“תוך כדי התהליך גיליתי כי מוקדי ההזנחה  בעירנו רבים מאוד והניהול כושל ואינטרסנטי ואז ,יחד עם בני משפחתי, החלטתי לקפוץ למים הסוערים ולנווט את ספינת עירנו למים הבטוחים והנכונים.

“לשמחתי, הציבור בכפר סבא נתן בי די מהר  את אמונו וזמן קצר לאחר היכנסי לחיים הציבוריים הפכתי להיות, כראש האופוזיציה ויו”ר ועדת הביקורת נושא דברם של אלפים רבים מתושבי העיר אשר קצו בניהול הכושל והלא תקין וחוקי של עירנו ומצאו בי ובחברי סיעת תפו”ח את המגן והלוחם, אשר נלחמו בעבורם ובעבור כל המטרות הכול כך חשובות לקידום העיר הזו שאנו כל כך אוהבים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לד”ר ענת קלומל והגברת אתי הדנה, חברותי לסיעה על עבודתן המעולה! כפר סבא ניצבת כיום הזה בפני צומת דרכים מהחשובים ומכריעים בתולדות העיר.

“תושבי כפר סבא צריכים להחליט איזו עיר הם רוצים שתהיה להם. האם כפר סבא תהפוך להיות לכרך סואן ורועש כמו חלק מערי המרכז, מהלך אותו מובילים חלק מהמועמדים, או עיר שלווה עם איכות חיים וצביון כפרי ככל האפשר?

“בשיחות הרבות שאני מקיים אתכם, חבריי תושבי העיר, אתם מלינים על הרוח הרעה העוברת על עירנו ואני לא מתכוון כאן לשחיתות הציבורית, שגם היא בעיה קשה ונוראה, אלא לצפיפות הבלתי אפשרית, על הבנייה ללא תכנון שהובילה לפקקי ענק בכל רחבי העיר ובעיקר ביציאות ובכניסות אליה ולבעיות החנייה המפריעות לכולנו.

“כולכם יודעים כי מה שחסר לעיר הזו זה מנהל מצליח ונמרץ אשר יוכל להנהיג ולהוביל אותה בתבונה, ביושר אישי וללא אינטרסים זרים אל חוף המבטחים הראוי לה.

“השנים הקרובות, תחת הנהגתי, יהיו שנים של פריחה לעירנו. אני אדאג לטפח את העיר בכל עבריה, לשמור על ניקיונה, אדאג לחיי תרבות עשירים ולאיכות חיים המגיעה לכל תושב באשר הוא. אטפל בבעיות התחבורה בעיר! אנהל את העיר בשקיפות וביושר!אקדם דיור בר השגה לצעירים! אדאג למקומות תעסוקה ובילוי! אוציא מהעיר תעשייה מזהמת ומסכנת חיים!

“פתחתי את נאומי ואמרתי שיש לנו נוער נהדר. אני אוהב אותו, גאה בו ואעשה הכול למענו. אני עומד כאן מולכם ומצהיר קבל עם ואומר בקול רם: כשאבחר ואעמוד בראש העיר הזו אני מתכוון להשקיע כל שקל שאני רק אוכל בחינוך, חינוך ושוב פעם חינוך. יש כל כך הרבה לעשות למען הילדים והנוער ואני אשים אותם בראש סדר העדיפויות שלי ושל העיר.

“לא רק את הנוער והילדים אטפח. יש לי תכנית סדורה ומתוכננת לסיוע לצעירי העיר אשר אינם יכולים לרכוש דירה בעיר או למצוא בה מקום תעסוקה . אני מבטיח לכם פתרון יעיל אשר ישאיר אתכם בעיר. אנו רוצים אתכם כאן, ליד אבא ואמא.

“תושבי חלק נכבד מהשכונות – אשר הרגישו ובצדק כי הם הפכו להיות לילד החורג של העיר – יוכלו, תחת הנהגתי, לזקוף את ראשם ולדעת כי אני הולך לדאוג להם בנושאי הדיור והתשתיות השכונתיות.

“בעוד זמן לא רב נלך כולנו לבחירות שיקבעו מי יוביל את כפר סבא בשנים הקרובות.

אני עומד כאן מולכם, ומכריז בגאווה ובביטחון רב על מועמדותי לראשות העיר כפר סבא. אני בטוח שהציבור הנהדר ישים בי את מבטחו ויבחר אותי לעמוד בראשות העיר הנהדרת שלנו.

זו לא העת לפלגנות ולפוליטיקה קטנה. זה הזמן להתאחד למען המטרה החשובה כל כך לכולנו. אני קורא לכל חבריי המועמדים, מכל המפלגות, לנהל מערכת בחירות עניינית ולהוריד את הפלגנות והמריבות. אני מצדי, כדרכי תמיד בחיים,  מתחייב לנהוג בכבוד במועמדים ובמפלגות השונות.

“אני פונה אליכם ואל בני משפחתכם שאינם כאן היום, אני פונה אל השכנים שלכם, החברים שלכם, המכירים שלכם ומבקש מכולם: תנו בי את אמונכם. האמינו בי ובדרכי. ביחד נוביל את כפר סבא לשעה גדולה  בתולדותיה, ביחד נמשיך את המפעל שבו החלו מייסדי העיר לפני שנים רבות כל כך.

אנו נמצאים כעת על ספו של חג הפסח, חג האביב .בעוד מספר דקות נרים כולנו כוסית לחיי מדינתנו המופלאה החוגגת 70 שנים להקמתה ,לחיי עירנו האהובה ולחיי כל אחת ואחד מכם.

אני מודה לכם על שבאתם להשתתף באירוע ההכרזה, לעודד ולתמוך בי  ובחברי לדרך ומאחל לכולכם חג פסח כשר ושמח. ערב טוב ומבורך לכולכם”.    

 

תגובות