48 תושבים ראשונים זכו בדירה מוזלת בגבעת אשכול בכפר סבא

48 תושבים זכו בהגרלת דירה מוזלת במסגרת פרויקט הדיור “גבעת אשכול” של עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית. ההגרלה התקיימה במעמד: ראש העיר- צביקה צרפתי, מנכ”ל החברה הכלכלית- אלעד קנדל, חברי הוועדה המפקחת והיזמים המובילים את הפרויקט. מדובר בהגרלה ראשונה מבין שלוש, במסגרתה יקבלו הזוכים דירת ארבעה חדרים עם ממ”ד ומרפסת ב- 120 אלף שקלים פחות ממחיר השוק.

פרויקט הדיור “גבעת אשכול” מיועד לזוגות צעירים תושבי העיר, שמעוניינים לקנות דירה מוזלת, ומהווה פריצת דרך בשילוב שבין שיקום שכונות, התחדשות עירונית ותמ”א 38. במסגרת הפרויקט של חיזוק המבנים בשכונה יקצה הקבלן אחוז גדול של דירות לטובת זוגות צעירים מכפר סבא, שיעמדו בקריטריונים של זכאות, ויקבלו דירה, בכפוף לזכייה בהגרלות, במחיר מוזל מאד של כ- 1 מיליון 580 אלף ₪.

עם עליית הפרויקט פתחה החברה הכלכלית במספר כנסי חשיפה והסברה, אליהם הגיעו מאות תושבים זכאים. במסגרת זו, ניתן כלל המידע הנדרש, לרבות: מידע על היזם, מחירי הדירות, קריטריונים לזכאות, שלבי הביצוע ועוד. כמו כן, הוצגו תכניות והדמיות של הדירות המוצעות. בהמשך לכנסים אלה העלתה החברה הכלכלית לאתר האינטרנט שאלות רבות ותשובות עליהן כפי שעלה במסגרת הכנסים שהתקיימו וזאת לרווחת כלל תושבי העיר.

צביקה צרפתי ראש העיר מגריל זוכים בפרויקט גבעת אשכול

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא שמה לה למטרה להנגיש את האפשרות לזוגות הצעירים לרכוש דירה בעיר במחיר בו יוכלו לעמוד. במקביל, במסגרת התוכנית ישודרג גם מראה השכונה, היחידות הקיימות ישוקמו, ערכי הנכסים צפויים לעלות, אוכלוסייה צעירה, חזקה ותוססת צפויה לחזק את המרקם החברתי. זהו פרויקט חדשני וחברתי מהמעלה הראשונה, ואני גאה שאנו עומדים בראשו”.

אלעד קנדל, מנכ”ל החברה הכלכלית, “הפרויקט הזה הוא חדשני מסוגו בארץ, ומאפשר לנו למעשה לספק שני צרכים: גם חיזוק המבנים נגד רעידות אדמה, וגם הגדלת מלאי הדירות בעיר עבור זוגות צעירים תושבי כפר סבא. החברה הכלכלית והעירייה חלוצות בתחום. למעשה, בנינו על קרקעות עירייה יחידות דיור מוזלות, כך למשל נבנו כ- 270 יחידות דיור בפרויקט האוניברסיטה ובפרויקט רוזנבלום, כשבחנוכה האחרון מסרנו לזוכים את הדירות המיוחלות”. 

 

 

תגובות