המתמודד על ראשות העיר, עו”ד יובל לוי מבקר את ההחלטה לפנות את בית מועצת הנשים ללא חלופה “הפסקת הפעילות מהווה זלזול בכבודן”
כך לפתע, ללא כל הודעה מוקדמת, הוחלט לפנות את מועצת הנשים מהבית שהוקצה לפעילותן.
המתמודד על ראשות העיר, עו”ד יובל לוי, מבקר בחריפות את ההחלטה “למועצת הנשים יש תקציב מכובד, פעילות וחיים ציבוריים משל עצמם. הפסקת הפעילות בבוקר אחד בלי הכנה מראש מהווה זלזול בכבודן כתושבות ומקבלות שרות. מצופה מראש עיר שיפעל כמנהל טוב ויודיע מראש לציבור על פעולות העירייה, או על הפסקתן, ברוכות וטובות ככל שיהיו. כל בעל ניסיון בניהול יודע שלתושב, הלקוח, יש זכות לתכנן את חייו ולא להיתקל בהחלטות שנעשו עבורו בלי פרסום”.
עו”ד יובל לוי
חברת מועצת העיר, ד”ר ענת קלומל:”ביום ראשון החליטו לפנות את בית מועצת נשים מבלי למצוא חלופה להמשך קיום הפעילות של מועצת נשים. פעילות מועצת נשים ענפה וכוללת אלפי נשים. פעילות לנשים ואבות בחופשת לידה, מועדון נשות עסקים, בלוגריות, קורסי אימון אישי בקבוצה, מפגש מתנדבות אם לדרך, מפגשי אמהות מובילות שינוי, סדנאות בנות מצווה, מקהלת נשים, מפגשי משפחות שבראשן הורה עצמאי, סירי לידה, דברנה- שיח דתיות וחילוניות ועוד. כל הפעילויות הנ”ל כעת מוקפאות בשל העובדה שאין מבנה, שלא נדבר על נשים ששכרו את המבנה ומקיימות בו פעילויות פרטיות תחת חוזה אישי מול העירייה. עד לרגע זה לא ניתן פתרון להמשך קיום הפעילות. כיצד יתכן שהעירייה לא מצאה בית להמשך הפעילות של מועצת נשים לפני ההחלטה לפנות אותו”.
בדף של מועצת הנשים נכתב “הפעילות תתקיים בגינה הסמוכה”…

 

מהעירייה נמסר בתגובה:”הפעילות במבנה ברחוב גלר הוגדרה מראש כזמנית ואנו נערכנו מבעוד מועד למציאת פתרונות במקומות חליפיים. בנוסף, יש להדגיש כי מרבית הפעילויות של מועצת נשים התקיימו מראש במקומות שונים ברחבי העיר ולא במבנה זה. חשוב להדגיש כי עיריית כפר סבא שמה את נושא קידום מעמד האישה בראש סדר העדיפויות העירוני ומקדמת מגוון רחב של תכניות, הרצאות ופעילויות למען נשות העיר בנות כל הגילאים. יש לציין כי פעילות מועצת נשים לא רק שלא תיפגע, אלא אף תתרחב”.

 

תגובות