כפר סבא: הוקם מרכז הורים חדש, במסגרתו יתקיימו מגוון פעילויות, הרצאות וסדנאות להורים

עיריית כפר סבא בהובלת אגף החינוך ובשיתוף אגף קהילה, רווחה ונוער, הקימה מרכז הורים חדש, במסגרתו יתקיימו מגוון פעילויות, הרצאות וסדנאות להורים תושבי העיר. מהעירייה נמסר כי “המרכז הינו פרי חזונה של מנהלת אגף החינוך, אורלי פרומן. את המרכז תנהל שני חן כהן, מנהלת הרשות העירונית למאבק בסמים ומחלקת קליטת עלייה, בשיתוף מיטב בעלי המקצוע העוטפים את מערכת החינוך.
“פעילות המרכז תתקיים במרחבים שונים בעיר, ומטרתו לאפשר להורים להאזין להרצאות, להשתתף בסדנאות, להיות שותפים לשיח עם עמיתים סביב דילמות וסוגיות בתהליך גידול הילדים, בכל אחד משלבי ההתפתחות שלהם. 


“המרכז יציע מגוון פעילויות בתחום ההורות כמו: הרצאות וסדנאות, שיפנו אל קהל ההורים בעיר, הסבים והסבתות, המורים והמורות, וזאת מתוך הבנה כי אלה הדמויות המשמעותיות והמשפיעות ביותר על חיי ילדנו.


“ב- 20.4 תתקיים מסיבת משפחה קהילתית לכבוד יום העצמאות בבית רייזל, ב- 23.4 בשעה 19:15 יתקיים כנס הורים עירוני בנושא חוסן בגיל ההתבגרות במרכז גלר,
וב- 26.4 תרצה ענבל ברק בנושא הורות צעירה. במסגרת שבוע החינוך במאי יתקיימו מספר אירועים, ביניהם: הרצאתו של ד”ר אייל דורון בנושא “חדשנות בחינוך” תתקיים ב-8.5 במסגרת ערב הוקרה למנהלים ולהנהגת ההורים; ב- 8.5 יוקרן גם הסרט “פלא” בסינמה סיטי כפר סבא ולאחריו יתקיים דיון עם אנשי מקצוע”.

 

צביקה צרפתי. צילום: תומר דואק

 

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא מעמידה את החינוך בראש סדר העדיפויות, ומשקיעה כספים רבים בפעילויות, פרויקטים ותכניות חינוכיות יוצאות דופן. לא בכדי העפילה כפר סבא להיות חלק מעשרת הערים שמשקיעות הכי הרבה בחינוך לתושב. אני מזמין תושבי העיר, הורים לילדים, להגיע לפעילויות של המרכז החדש”.

אורלי פרומן, מנהלת אגף החינוך, “אני שמחה מאד על פתיחתו של המרכז החדש שייתן מענה להורים בעיר ולכל הסובבים את הילדים, ומברכת את כל השותפים שעוסקים במלאכה במסגרת ועדת ההיגוי. מטרתו של המרכז לתת מקום להורים להעשיר עצמם סביב דילמות שעולות מחיי היומיום בגידול הילדים. אני קוראת לתושבי העיר, ההורים, הסבים והסבתות להגיע לאירועים, לפעילויות, להרצאות ולסדנאות, וליהנות מהמגוון שיוצע”.

לפרטים נוספים- שני חן: shanic@ksaba.co.il

תגובות