תגי שם במהירות ובשיטת עשה זאת בעצמך

תגי שם הם מוצר שימושי במיוחד בתערוכות, כנסים, מקומות עבודה וכדומה. התגים מאפשרים תיעוד של כל מי שמגיע למפעל, לכנס או לבניין וזיהוי מידי של האנשים מבלי הפעולה המסורבלת של שליפת תג שם מהארנק או התיק והצגתו לגורמים הרלוונטיים. בנוסף, התגים יעילים במיוחד במקומות בהם נעשה תיעוד של אורחים חד פעמיים, כמו בחברה גדולה המעוניינת ליצור הפרדה בין העובדים הקבועים למבקרים בה.

הגישה המיושנת, היא לשלוח את התגים להפקת דפוס ולהכין אותם במקום אחר ולא בחברה עצמה. זה דורש העברת רשימת שמית מסודרת שיש לעבור עליה מספר פעמים כדי לוודא שאין טעויות, המתנה לתוצרים, בדיקתם לאחר ההפקה ואיסוף התגים מחברת דיילות חיצונית. מדובר בהליך ארוך ויקר שאין בו צורך יותר בעידן של ימינו. מדפסות לתגי שם הן הפתרון המושלם לכל מי שמעוניין בהנפקת זיהוי כאן ועכשיו, מבלי להמתין או לעשות כמה בדיקות והכול במחיר נוח ונגיש במיוחד.

 

הדפסת תגי שם ישירות מקובץ

הממשק הנוח של התוכנה המותקנת במדפסת מאפשר הזנה מהירה של טבלה שמית באקסל ושליחה ישירה של הקובץ להדפסה. במקום להמתין לשירותי דיילות בחברה שמדפיסה עוד אלפי תגים, אתם יכולים לוודא שהעסק שלכם ממשיך לעבוד כראוי ולהדפיס את התגים בו במקום. התוכנה באמצעותה מדפיסים תגים היא קלה להפעלה וידידותית למשתמש ולכן יש פיקוח הדוק יותר על המבקרים בעסק ונוכחות העובדים בו. בנוסף, במידה ואדם בכנס או בחברה מאבד את תג שם, ניתן להדפיס לו אלטרנטיבה באופן מידי, מבלי לחכות לפתרון מבחוץ.

תגי שם עם לוגו

לוגו הוא אחד מסימני ההיכר של חברה ואלמנט הנראות הכי חשוב שלה. הדפסת תגים עם לוגו מאפשרת להבין באיזו חברה מדובר ולאן משתייך האדם ובנוסף לשדר את המסר של החברה כפי שמתבטא בלוגו. המדפסת יכולה לשמש גם להדפסת כרטיסיית תזכורות לביקור אצל הרופא או כרטיסיות מנוי לבריכה, לחדר כושר וכדומה. במקרים כאלו אפילו חשוב עוד יותר שיופיע הלוגו, על-מנת שהלקוח יוכל לדעת לאיזו חברה או לאיזה רופא הוא משתייך ולאן עליו לשוב.

תמיכה טכנית ליצירת תגי שם

כשאתם רוכשים מדפסת לתגים לשימוש אישי, חשוב שתעשו זאת מחברה המתמחה בנושא. אותה חברה אמורה גם לספק לכם תשתית תמיכה מוחלטת, בנושאי חומרה ותוכנה. הקפידו להזמין מחנות מוכרת עם מלאי מדפסות איכותיות, שמבטיחה לכם זמינות ומענה במקרה של שאלה או תקלה.

בנוסף, רצוי לבחור חנות המספקת גם את המוצרים הנלווים לתגי שם: כיסים מפלסטיק, שרוכים לתליית התג על הצוואר, תגים במבחר צבעים ודפי מדבקות עליהם ניתן להדפיס. כך תוכלו לא רק להדפיס בעצמכם אלא תיחסך מכם הלוגיסטיקה של איסוף המוצרים מכמה חנויות ותקבלו את הכול במקום אחד ובמחיר משתלם יותר.

 

 

תגובות