השוק העולמי מתקדם לחנויות און-ליין – מה עושים?

יותר ויותר ישראלים מבצעים את רכישותיהן השונות דרך חנויות אינטרנטיות, חנויות און-ליין. העובדה שלא צריך לצאת מהבית, שניתן לבצע את הרכישה בכל שעה שרוצים וגם לאור המחירים האטרקטיביים שמרביתן מציעות, הופכות את הפתרון הזה לפופולארי יותר ויותר. בעלי עסקים רבים מעדיפים כיום להחליף את החנות הפיזית שלהם בחנות אינטרנטית, או להשתמש בשתיהן במקביל.

כיצד פותחים חנות אינטרנטית?

פתיחת חנות אינטרנטית כוללת מספר שלבים, שיש לקחת בחשבון:

דומיין לאתר

השלב הראשון הוא רכישת הדומיין. ניתן לרכוש דומיין דרך אתרים המתמחים בכך, כאשר הדומיין ניתן לרוב לתקופה של עד שנה או שנתיים, שבסופה יש צורך לחדש את הבעלות עליו. כדאי שהדומן יישא את שמו של העסק, או אם הוא תפוס, ביטוי הרלוונטי לתחום.

אחסון האתר

בשלב הבא, יש לדאוג לאחסון האתר, שירות המוצע גם הוא על ידי חברות שונות בשוק כיום, ובטווח רחב של מחירים.

בניית ועיצוב האתר

השלב השלישי, ואולי החשוב והמורכב מכל הוא שלב בניית ועיצוב האתר. כאן, כדאי מאד היעזר במעצבים ובמתכנתים מקצועיים, המנוסים בבניית חנויות אינטרנטיות. חנות און-ליין שונה באופייה, מבחינה טכנית, מכל אתר אחר. היא מכילה לרוב מוצרים רבים, היא פונה לקהלים שונים ועליה להיות נגישה וגם מהירה מאד. בנייה ועיצוב נכון ישאירו את הגולשים בחנות עצמה וימנעו את עזיבתם לטובת המתחרים.

הסליקה באתר

כאן מגיע שלב נוסף, ובין הקריטיים ביותר: הסליקה שבאתר. תהליך הסליקה, התשלום שבאתר, יכול להיעשות בשיטות שונות ובעזרת סוגים שונים של מערכות. חשוב מאד שהשיטה שבה בוחרים תהיה בטוחה מאד, כזו שתמנע גישה של גורמים לא רצויים לפרטי אמצעי התשלום שאותם מוסרים הגולשים. על מערכת הסליקה שבוחרים לאפשר תשלום של כמה שיותר מותגי כרטיס אשראי וכן להציע את התמיכה הנדרשת, במקרים של תקלות או בעיות שונות שיש לפתור מהר. קרדיט-גארד סליקה מציעה לכם פתרונות סליקה בהתאמה מלאה, פתרונות עם רמת אבטחה גבוהה במיוחד. כך תוכלו אתם, וגם הלקוחות שלכם שגולשים באתר, ליהנות ממענה מצוין ומבלי לחשוש מדבר.

זכרו, כל אחד מהשלבים האלה הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך והוא מצריך התייחסות רבה ובמידת הצורך גם פנייה אל המומחים בתחום. בין אם החנות מציעה מוצרי קוסמטיקה, בין אם היא מציעה בגדים ובין אם זה ציוד משרדי, חנות אינטרנטית שבנויה נכון ומתבססת על מערכת סליקה ברמה גבוהה, תמשוך אליה גולשים רבים ותיהנה, בסופו של דבר, גם מרווחים גבוהים.

 

תגובות