ככה זה כשיש שניים – רעיונות לבילוי זוגי שובר שגרה!

אורח החיים הקדחתני, שעות העבודה המטורפות, הקשיים הכלכליים והאתגרים הנלווים לגידול ילדים בעולם בו האפשרויות הן בלתי מוגבלות, שוחקים מדי יום את הזוגיות ומרחיקים זוגות רבים זה מזה, כאשר השיח מי לוקח את מי ולאן והאם כדאי למחזר את המשכנתא, דוחקים הצדה אמירות ורגשות אינטימיים שתפקידן לתחזק את הזוגיות ולהפרות אותה.

במטרה שלא להישאב לעולם שבו הזוגיות הופכת לשגרה יבשה של מובן מאליו, ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מיוחדים, קצת שונים ושוברי שגרה, לפעילות זוגית מקרבת שתחזק את הקשר שלכם:

 

  • טיול זוגי בטבע: לא מדובר ביציאה לשעה קלה אל השדה שליד הבית, אלא לטיול של ממש, ורצוי שזה יכלול לילה בחיק הטבע, כי קמפינג אינו מיועד לחוויה עם הילדים בלבד. הקרבה לטבע, הלינה המשותפת באוהל (וגם ההצמדות זה לזה כשקר), הכוכבים והשכיבה תחת כיפת השמיים ובעיקר הניתוק מחיי היום יום והציוויליזציה – יעוררו מחדש את השיח האינטימי, את הרצון להקשיב ואת משמעות של “היחד”, כך למשל לגימת קפה שהורתח על גזייה אל מול הזריחה יתרום לקשר הזוגי יותר מאשר עוד בילוי שגרתי בצימר או מלון.
  • התנדבות זוגית: תתפלאו לגלות כמה התנדבות תוציא מכם את הרוך, החמלה, היצירתיות והעשייה, כאשר התנדבות משותפת אפילו לשעתיים בשבוע, תגרום לכם כבני זוג לראות זה את זו באור אחר, אשר לא מואר ומתאפשר במרבית הזמן במסגרת החיים המשותפים. הסיפוק האישי וההערכה ההדדית יוציא אתכם נשכרים לא פחות מאשר מעניקים.
  • עיצוב וריענון הבית: אין הכוונה כאן לכניסה אל תהליך שיפוץ יקר ומלחיץ שטומן בחובו יותר סיכונים לקשר מאשר התקרבות, כי אם הגדרה משותפת של חלל אחד בבית החשוב לשני בני הזוג במידה שווה, והשקעה בו בשיטת “עשה זאת בעצמך” או תוך שילוב אמצעים כלכליים מינוריים, על מנת להפוך אותו למרחב משותף אהוב ונעים לשהייה. ניתן לבחור במטבח הביתי או בחדר השינה, כאשר המטרה הגדולה במהלך היא קודם כל העשייה המשותפת, ההקשבה והמקום בו שני בני הזוג יבואו לביטוי בדרך להגשמת חלום קטן…
  • סדנת טנטרה זוגית: סדנאות ולימוד משותף בכלל הם מרחב מלא בעושר ממנו יכולים בני הזוג ליהנות יחדיו. סדנת טנטרה היא סדנה ייחודית שנועדה לחזק את הקשר הזוגי ואת המיניות, בניגוד לנהוג לחשוב, דווקא לא באמצעות המגע. טנטרה מעניקה המון משמעות לקשב ולסבלנות, מביאה שיטות חדשניות לחוות חוויות רוחניות וגופניות גם יחד תוך שימוש באמצעים זמינים לשימוש גם בחיי היום יום, בניהם מבט ארוך ומלטף, מגע רך וארוך, היכרות עם גופו של בן הזוג לצד הכלת צרכיו, ויישום כל אלו גם בהיבט המיני וגם בהיבטים רגשיים ואחרים. זוגות החווים סדנת טנטרה מתארים ראיה שונה והשקעה אחרת לגמרי בקשר, המותירים ערך וכלים לשנים ארוכות.

 

 

>> קראו כאן עוד על טנטרה לזוגות.

הזוגיות היא ערך עליון וחשוב אשר רבים נוטים להזניח מתוך המחשבה כי “יהיה בסדר”, וכי המשאבים כולם נתונים לדברים אחרים מהותיים יותר. בפועל, ההשקעה התמידית בזוגיות, תבטיח את הבסיס האיתן להתמודדות עם כל היתר.

 

תגובות