עורך הדין סמי ריכטר מצטרף לרשימה של יוסי סדבון

עורך הדין סמי ריכטר, מהדמויות המוכרות בעולם העסקים בכפר סבא, הודיע על הצטרפותו לרשימה של עו”ד וניצב (בדימוס) יוסי סדבון, המתמודד על ראשות עיריית כפר סבא.

עו”ד ריכטר הינו תושב כפר סבא מזה כשלושים שנה ובעל משרד לעריכת דין במרכז העיר. נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל. ריכטר מתמחה בתחום המקרקעין, עוסק שנים רבות בייצוג תושבי העיר בעניינים שונים מול העירייה, והינו בעל היכרות מעמיקה עם העירייה בכלל ומחלקת ההנדסה בפרט.

לדבריו: “כעורך-דין המתנהל מול אגפי הנדסה וועדות לתכנון ובנייה ברשויות השונות, אני סבור כי יש מקום לשיפור, ייעול וקידום באגף ההנדסה בעיריית כפר סבא. רק מועמד בעל יושרה ואמינות כמו יוסי סדבון יוכל לרכוש שוב את אמון הציבור לאחר הטלטלה שעברו העירייה בכלל ואגף ההנדסה בפרט. יחד נפעל להשפיע על תכנון העיר לטווח הארוך, על בנייה מושכלת שתענה על צרכי התושבים, שיקום שכונות, יצירת מקומות תעסוקה ושיפור תשתיות”.

עו”ד ניצב בדימוס יוסי סדבון ברך על הצטרפותו של ריכטר: “התמיכה הרחבה לה אנו זוכים ברחבי העיר הולכת וגוברת. סמי ריכטר מביא עמו ניסיון רב שנים בהיבטים עסקיים ותכנוניים בכפר סבא. אני משוכנע כי תרומתו, בידע וביכולת הראייה העסקית והתכנונית, תהיה לתועלת כל תושבי כפר סבא ויחד נקדם את המטרות המשותפות לכולנו”.

 

 

תגובות