מגרשי הכדורגל בעלייה ובקפלן שודרגו בדשא סינטטי באמצעות החברה הכלכלית בעלות כוללת של כ- 3 מיליון ₪
מגרשי הכדורגל בעלייה ובקפלן שודרגו בדשא סינטטי. את הפרויקט מוציאה לפועל העירייה באמצעות החברה הכלכלית בעלות כוללת של כ- 3 מיליון ₪

עיריית כפר סבא בהובלת רשות הספורט העירונית ובאמצעות החברה הכלכלית שידרגה את מגרשי הכדורגל העירוניים בשכונות עלייה וקפלן בעלות של כ- 3 מיליון ₪. מדובר ביוזמתו של ראש העיר, צביקה צרפתי.

במסגרת השדרוג במגרשי הכדורגל בוצע קילוף הדשא הטבעי, עבודות עפר ותשתית, התקנת מערכות ניקוז והשקיה, מצע חצץ ודשא סינטטי בתקן FIFA. כמו כן, במגרש בשכונת עלייה, שמשמש את האקדמיה לכדורגל ע”ש עמנואל שפר ואת הפועל עלייה, שופרו התשתיות, נרכשו שערים חדשים ונבנתה עמדת שופטים. כמו כן, במגרש בשכונת קפלן, שמשמש את קבוצות מועדון בית”ר כפר סבא, בוצע גם שיפור תשתיות, נרכשו שערים חדשים, נהנו עמדות לקבוצות והותקנה תאורה במקום.

חשוב לציין כי בעבר היו במגרשים אלה דשא טבעי שעם השנים הפך קשה לתחזוקה, ולצורך כך דרש משאבים רבים. לכן, הוחלט להתקין במקום דשא סינטטי, שמתאים למתקני ספורט מודרניים בארץ ובעולם. מטרת השדרוג, ולאפשר תנאי אימון איכותיים לדור העתיד.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא, כעיר המשקיעה ומקדמת את מערך הספורט, ממשיכה ליצור ולשדרג את המתקנים העירוניים לרווחת תושבי העיר בכלל ובני הנוער והילדים בפרט. במסגרת השדרוג הנוכחי הותאמו מגרשי הכדורגל כך שתתאפשר הכשרה איכותית ומתאימה, העולה בקנה אחד עם מגרשי הספורט המתקדמים בארץ ובעולם. יתרה מזאת, יהוו מקום נוח ונעים לאימוני ולמשחקי קבוצות הנוער, וקרקע פורייה לקידום העיר בתחומי הספורט והכדורגל”.

שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית, “פעלנו למען השדרוג על מנת לאפשר למאות ילדים לשחק ולהתאמן בצורה ראויה ונאותה. בקפלן שדרגנו גם את התאורה על מנת לאפשר משחקים גם בלילה”.

 

תגובות