המשנה לראש העיר אורן כהן על מצעד הגאווה המתוכנן בעיר “אני נגד מצעד הגאווה בעיר אלא אם כן יעשו הכל בצורה מכובדת ומכבדת”

המשנה לראש העיר אורן כהן על מצעד הגאווה המתוכנן בעיר “אני נגד מצעד הגאווה בעיר אלא אם כן יעשו הכל בצורה מכובדת ומכבדת”.
מאות תגובות בעד ונגד מצעד הגאווה בקבוצת כפר סבא שלנו.
קבוצת צעירים מהקהילה מארגנים מצעד גאווה המתוכנן לתאריך 1.6 שייצא ממדרחוב ירושלים בין 10:00-14:00.
בהזמנה נכתב “לאחר אירועי גאווה מוצלחים שהתרחשו בפעם הראשונה בכפר סבא בשנה שעברה, אנחנו מזמינות ומזמינים אתכםן לקחת חלק במצעד שפותח את חודש הגאווה- מצעד הגאווה הראשון בכפר סבא, שהוא גם מצעד הגאווה הראשון של השרון! “המצעד מאורגן מא’ ועד ת’ על ידי קבוצה של נערים ונערות להט”בים- חניכיםות ומדריכיםות מאיגי- ארגון הנוער הגאה כפר סבא מסביבתה שהחליטו שהגיע הזמן לצעוד בגאווה בעיר שלהםן. “זהו נוער שהחליט לקחת אחריות על מה שקורה בעיר שלו ולהראות שיש קהילה גאה חיה ונושמת בכפר סבא! “אנחנו צריכים וצריכות את ההירתמות של כולכםן! תביאו שלטים ומגפונים, תביאו את החברים ואת המשפחות שלכםן ונראה ביחד שכפר סבא היא עיר גאה שהיא ליברלית ומכילה עבור כלל תושביה. “בואו לצעוד איתנו בפעם הראשונה ברחובות העיר ולחגוג גאווה, אהבה וסובלנות!
“אנחנו מתרגשות ומתרגשים להודיע שזה קורה באופן רשמי! “ניפגש ביום שישי, 1.6.2018 בשעה 10:00 במדרחוב ירושלים ומשם נצא לצעידה בעיר, שבסופה נחזור למדרחוב להפנינג שכולו אהבה, צבעוניות וגאווה! מחכיםות לכםן, הנוער הגאה בכפר סבא “.
המועמד לראשות עיריית כפר סבא, עילאי הרסגור -הנדין: “התקדמנו התקדמות מרשימה. לפני כשלוש שנים סירב יהודה בן חמו לבקשתי להניף דגל גאווה על התורן מול העירייה ולאחר עימות בינינו הסכים להציב שלט לאחר רצח שירה בנקי ז”ל, לפני שנתיים עדיין הצביעו רוב חברי מועצת העיר נגד הצעת סיעתי להניף את דגל הגאווה בעירייה ולפני כשנה סוף סוף ראינו את השינוי מגיע עם אירועי הגאווה העירוניים. כעת כפר סבא בשלה למצעד גאווה משלה. אני מודה לחניכי איגי על הארגון, מחזק את ידיהם וגאה בהם”.
המשנה לראש העיר אורן כהן “אני נגד מצעד הגאווה אלא אם יעשו הכל בצורה מכובדת ומכבדת”.

התמונה של ‏השרון פוסט כל מה שקורה בעיר‏.

תגובות