כ- 85 חברות מועצת נשים כפר סבא חתמו על מכתב תמיכה במאבק משפחת גולדין להשבת הבנים

זאת במסגרת מפגש סוחף ומרגש עם ד”ר לאה גולדין, אמו של הדר ז”ל: “הקרנת הסרט לפורום מועצת נשים חיברה את הכוח הנשי של כפר סבא, שבו אני מאמינה מאוד, לסייע לנו במסע שלנו”

עיריית כפר סבא בהובלת מועצת נשים קיימה ערב מרגש בו סיפרה ד”ר לאה גולדין, אימו של החייל הדר גולדין ז”ל ותושבת העיר, את סיפורה המרגש תחת הכותרת: “כולנו אמא להדר”. המפגש התקיים כחלק מיוזמה חדשה במועצת נשים, “אישה. השראה” ובכל מפגש אישה מעוררת השראה תספר את סיפורה האישי.

 

טלי רונה, צאלה וקסמן גונן, לאה גולדין, רונית לב, רחלי אלמוגי

 

במהלך הערב, בו השתתפו כ- 100 נשים כפר סבאיות, הוקרן  סרטה של ד”ר גולדין, “הדר, החופש לעשות”, אשר צולם במהלך הכנות המשפחה להקמת תערוכה נודדת מציוריו של הדר כשנה לאחר נפילתו במבצע “צוק איתן”, ומהווה את התהליך התרפי של אמו, ד”ר לאה גולדין. לאחר הקרנת הסרט המרגש סיפרה ד”ר גולדין את סיפורה האישי במאבק להחזרתו של הדר. לאחר מכן, נוצר שיח פורה עם המשתתפות, שבעקבותיו חתמו כ- 85 נשים על מכתב תמיכה במאבק המשפחה וכ- 20 נשים ייקחו חלק בקבוצת חשיבה נשית לקידום השבת הבנים, הדר גולדין ואורון שאול, לישראל.

נזכיר כי עיריית כפר סבא עומדת בשיתוף פעולה עם משפחת גולדין ומקיימת מעת לעת אירועים לזכרו, ולעורר המודעות והשיח הציבורי להשבת הבנים. נציין כי בחג החנוכה הוקדשו כלל הדלקות הנרות לזכר השבת הבנים, הדר גולדין ואורון שאול, התקיימה הדלקת נרות ייחודית עם המשפחה שפורסמו באמצעים שונים בקריאה לתושבים לזכור את הבנים כמו כן, בט”ו בשבט נטע עץ לזכר הדר בשכונות הירוקות.

צאלה וקסמן גונן, סמנכ”לית שירות והסברה, “פרויקט ‘אישה. השראה’ של מועצת נשים חשוב ופורץ דרך. מטרתו להפגיש בין נשים על מנת להעצימן דרך סיפורי הצלחה אישיים. המפגש האחרון בסדרת ההרצאות היה מוצלח במיוחד ואליו הגיעו נשים רבות. ד”ר גולדין סחפה את כלל המשתתפות בסיפורה המרגש. אני קוראת לנשות העיר לקחת חלק בפעילויות מועצת נשים בכלל, ולהשתתף בהרצאות ההשראה בפרט”.

טלי רונה, יועצת ראש העיר למעמד האישה, “הקהילה הנשית העוצמתית של כפר סבא שוב מימשה אמירה בנוכחות נשית מכבדת וכן חתימה על מכתב תמיכה במאבק המשפחה, מחזקת את ידן של מובילות מיזם “כולנו אמא להדר” של מועצת נשים. נשים אשר בחרו לקחת בכוח החשיבה והעשייה לקידום המודעות למאבק כגרעין נשי. מרגש ומחזק להיות חלק מקהילתיות מחבקת משמעותית וערכית”.

ד”ר לאה גולדין, אימו של הדר ז”ל, “הקרנת הסרט לפורום מועצת נשים חיברה את הכוח הנשי של כפר סבא, שבו אני מאמינה מאוד, לסייע לנו במסע שלנו- משפחת גולדין להשבת הדר והחיילים השבויים לישראל”.

 

 

תגובות