סקיילייט – פתרון הצללה שמנפץ את תקרת הזכוכית

רוצים להכניס אור לחיים? הכירו את סקיילייט

ארכיטקטורה, אדריכלות ועיצוב הם תחומים שיש בהם חדשנות בלתי פוסקת. מיטב המוחות הוגים כל כמה זמן פטנטים וחידושים שלא ברור איך לא חשבו עליהם קודם לכן וברגע שהם נכנסים לשימוש, כבר לא ברור כיצד נסתדר בלעדיהם.

אתם מוזמנים להכיר את אחד מהחידושים האלו – סקייטלייט חשמלי. סקיילייט נפתח הוא הצעקה האחרונה בתחום עיצוב הבתים והוא מכה גלים במהירות ברחבי העולם. למה מתכוונים בדיוק כשמדברים על סקיילייט.  מדובר למעשה בחלון גג שנפתח באופן חשמלי באמצעות שליטה שלכם, המשתמשים. מה הופך אותו לטרנד הלוהט ביותר בתחום פתרונות הצללה ואיך הוא יכול לחסוך לכם כסף? על כך מיד.

 

 

תקרת זכוכית של סקיילייט משלבת בין הטבעי למודרני

בימי קדם, בתים היו עשויים מחומרים טבעיים בלבד: טיט, תבן, חציר, אבנים, חול וכדומה. לא היה בהם שום מוטיב טכנולוגי ושום אלמנט שהורכב ללא מגע אדם. השנים חלפו, האנושות השתנתה ללא היכר וכך גם הבתים בהם היא מתגוררת. תקופת הביניים הייתה הבתים שאנחנו יכולים לראות היום ברחבי אירופה, שיש להם נופך היסטורי משלהם אך הם עדיין מהווים חידוש יחסית לבתים של פעם.

המאה ה -20 הביאה איתה שלל פיתוחים טכנולוגיים, המאפשרת בניה של בתים משוכללים ומודרניים מאוד. גם עיצוב הפנים השתנה, ויש האומרים שהפך למנוכר וקר יותר, בצבעים, בריהוט ובמכשירי החשמל שניתן למצוא בבית.

היופי של סקיילייט הוא העובדה שהוא מהווה שילוב בין אלמנט מודרני לבין הטבע. מצד רחד סקיילייט חשמלי לא יכול להתקיים ללא ההמצאות של השליטה הטכנולוגית מרחוק ומצד שני מדובר בחלון גג ענק שעושה שימוש במשאב הכי גדול שקיים בטבע – אור השמש.

מדובר בדור החדש של פתרונות הצללה, זה שגם מבין את יתרונות השמש. לדוגמה, השימוש באור טבעי ובריא בתוך חלל מלאכותי כמו בית מודרני. סקיילייט נפתח מאפשר לאור השמש לחדור פנימה ללא תיווך ומעבר לתרומה החיונית לאדם הסקיילייט מספק תרומה אסתטית. בית עם תקרת זכוכית גדולה תמיד יותיר רושם רב יותר מבית עם תקרה רגילה וכל מי שיכנס אליו יהיה נפעם מהמראה המרהיב שנוצר כשאור השמש חודר פנימה דרך הסקיילייט ללא הפרעה.

סקיילייט מסייע בחסכון בחשמל

רובנו מתגוררים בחללים אטומים: יש תקרה מעלינו וקירות מסביבנו. האטימות הזו מתבטאת בחשבון החשמל שלנו. הצצתם בו בזמן האחרון? אותה המצאה שהייתה אמורה לשנות את העולם לחיוב, גורמת לכך שאנשים משלמים אלפי שקלים על שימוש באמצעי תאורה חשמליים כדי להאיר את חדרי הבית.

לכן מבחינה אקולוגית, סקיילייט נחשב לחסכוני ביותר ואף תורם לאיכות הסביבה. לא עוד בזבוז בלתי פוסק של חשמל. סקיילייט נפתח הוא פתרון מעולה שמסתמך על מקור האור הגדול ביותר שידוע לנו ומתעל אותו לטובת תאורה נעימה, טבעית ומרשימה.

 

המאמר באדיבות חברת סקיירופ – פתרונות הצללה מתקדמים

www.skyroof.co.il

 

תגובות