עו”ד יובל לוי זכה בסקר כחבר המועצה המצטיין של הקדנציה

בסקר שנערך בקבוצת כפר סבא שלנו בו לקחו חלק מאות תושבים, קיבל עו”ד יובל לוי, חבר המועצה בעשר השנים האחרונות , את מירב הקולות בסקר ובפער ניכר עם 134 קולות. 

עו”ד לוי חבר מועצת העיר מזה 10 שנים בהתנדבות ועמד לצד ההורים והקהילה במאבקים רבים מאוד.

בין השאר ורק חלק ממאבקיו האחרונים ניתן ללמוד על פועלו בעניינים שונים וביניהם:  יער אוסישקין, שכונת עליה, גני עירייה, פינוי בינוי, בזבוז כספי ציבור, תכנית המיתארמפעל המים ועוד ועוד. 

 

מדובר בסקר שנערך בקבוצת הפייסבוק הגדולה בעיר, בו בחרו התושבים את חבר המועצה המצטיין של הקדנציה.

חברתו לסיעה, ד”ר ענת קלומל פרגנה “יובל לוי הוא חבר מועצה מעולה.  יש לו ידע פרלמנטרי עצום. מכיר את חוקי הישיבות, מכרזים, מנהל תקין. נכס גדול לעיר. למעשה יובל הציל את העיר מבעיות קשות. אני לא סתם אומרת הציל. הרוב לא יודעים כמה יובל הצליח על ידי חשיבה נכונה לעורר את השיח וללחוץ על הקואליציה להימנע מפגיעה בציבור. הכל נעשה בחכמה. עו”ד יובל לוי היה עבורי מנטור כל הקדנציה. הוא אמר לי בתחילת הקדנציה, אני אתן לך שתעשי טעויות … שאת תלמדי בעצמך. אבל תשמעי מה אני אומר לך שיקרה. מוכרחה לציין שיובל לוי צדק בהרבה מאוד דברים. יובל לוי ראוי להיות ראש העיר הבא אחרי 10 שנים המכהן כחבר מועצה”.

 

עו”ד יובל לוי

 

במקום השני אגב זכה חבר המועצה המשנה אורן כהן ובמקום השלישי עילאי הרסגור הנדין. 
המקומות הראשונים בסקר

 

עו”ד יובל לוי, חבר מועצת העיר בעשר השנים האחרונות בהתנדבות, היווה אופוזיציה לוחמת כנגד השלטון הקודם. הוא נאבק לצד ההורים במחאותיהם על רקע המזון בגני הילדים, תשלומים לגני יול”א, העלה עשרות הצעות לסדר במועצת העיר, הוביל הפגנות ופניות רבות למשרד הפנים, מבקר המדינה ועוד. נציין גם כי היה הראשון שהתנדב להופיע בצ’אט לייב בקבוצת כפר סבא שלנו המונה כ-18 אלף חברים.

בין השאר ורק ממאבקיו האחרונים ניתן ללמוד על פועלו בעניינים שונים וביניהם:  יער אוסישקין, שכונת עליה, גני עירייה, פינוי בינוי, בזבוז כספי ציבור, תכנית המיתארמפעל המים ועוד ועוד. 

 

 

 

תגובות