הבוקר החלו העבודות בחלקו המזרחי של רחוב וייצמן. יובל לוי: “אני קורא לתושבים, לסוחרים ולבעלי המשרדים להצטרף אלינו לעצור החלמאות”

הבוקר התעוררו תושבי כפר סבא למראה הדחפורים שהחלו את החפירות ברחוב וייצמן. העבודות מסמלות תחילתה של תקופה שבה ייווצרו עומסי תנועה כבדים בעיר. המועמד לראשות העיר יובל לוי שחשף את התכנית ממשיך במאבקו נגדה: “התכנית רעה את זה כבר כולם מבינים. העירייה הופכת את העורק הראשי בעיר לאתר בנייה לחינם. זה המשך ישיר של התנהלותה של העירייה בכל הנוגע לרווחת ולטובת התושבים בכפר סבא.” עוד הוסיף לוי: יש חלופה, אפשר להפוך את רחוב ויצמן לפנינה, לשדרה להתגאות בה. בסה”כ צריך לפתוח את הראש ולחשוב על טובת התושבים, בעלי העסקים והתנועה בעיר. עוד לא מאוחר לצאת נגד תכנית הגרנדיוזית שלא תיתן פתרון אמיתי לבעיות התנועה בעיר. קורא לתושבים, לסוחרים ולבעלי המשרדים להצטרף אלינו לעצור את החלמאות”, אמר.

 

הפקק מתחיל. שתפו. החלו העבודות בחלק המזרחי של רחוב וייצמן, לקראת שלוש שנים של פקק בלתי נסבל. הצטרפו אלי למאבק כי אפשר אחרת, אפשר לבנות חלופה שתשרת את התחבורה הציבורית, בלי להפוך את חיינו.הבוקר התעוררנו למראה הדחפורים, שיהפכו את חיי כל התושבים וציר וייצמן על העוברים בו ועסקיו, לאתר בנייה. שלוש שנים שיחנקו את התחבורה בציר המרכזי, את העסקים ובסיומן…לכשיבוא, נמצא את עצמנו בפקק של המדינה, עם מאות מקומות חנייה שחוסלו ועם עסקים בקשיים.יש תכנית חלופית, אנחנו עובדים עליה. בינתיים, הצטרפו למאבק לעצור את הדחפורים. צרפו קולכם ויחד נבנה פה עיר בחכמה, כולל פתרונות לרכבים הפרטים, לחניות, לתחבורה הציבורית, לעסקים ולבתי המגורים.

פורסם על ידי ‏יובל לוי‏ ב- יום ראשון, 3 ביוני 2018

 

עו”ד יובל לוי

 

על פי תכנית העירייה שחשף לוי בשבוע שעבר, משך העבודה 30 חודשים לפחות. העבודות החלו הבוקר בחלקו המזרחי של רחוב וייצמן, סמוך לקניון G וליציאה לכביש 40. בחודשים הראשונים הם עתידות להתנהל משם ועד לרחוב העמק, תחנת האוטובוסים המרכזית בעיר. בהמשך תמשכנה מערבה עד רחוב טשרניחובסקי וגם בו, בואך היציאה לצומת רעננה ולכביש 4. אין מענה של ממש לפקקים העתידים להיווצר בנתיב המרכזי הזה החוצה את העיר ממזרח למערב.

מהעירייה נמס בתגובה:”חבל שמר לוי טועה ומטעה את הציבור ומוטב היה, לו היה קורא את החומרים הרבים המצויים באתר האינטרנט העירוני וחשופים לעין כל, וכן את ההסכם עם משרד התחבורה עליו נדרש להצביע לפני זמן רב. לו היה קורא את כל המסמכים לעומק היה מוצא תשובות לרבות לשאלות אותן, לכאורה הוא טוען שאינו יודע. עיריית כפר סבא בהובלת ראש העיר צביקה צרפתי מקדמת פרויקט משמעותי ביותר לשיפור מערך התחבורה הציבורית בעיר לטובת תושבי העיר. במסגרת הפרויקט מממן משרד התחבורה את חידוש כלל המדרכות, נראות הרחוב, הגינון והרחבות ברחוב ויצמן לטובת הסוחרים ברחוב ותושבי העיר כולה, וזאת בהיקף של למעלה מ- 200 מיליון ₪. כפי שידוע היטב למר לוי , התוכנית נמצאת בשלבי תכנון סופיים ושיתוף ציבור הן לקבוצות שונות והן לכל התושבים יתבצע ומתבצע לכל אורך הדרך. צר לנו שיש מי שעוסק בזריעת חול בעיני התושבים גם בנושאים אלה, שכה חשובים לעתידה של העיר”. 

 

תגובות