מצעד הנחסמים בפורום אביב ממשיך : מנהל הפורום אשר קלוו הוציא הודעה דרמטית לקבוצה ומיד לאחר מכן חסם את אחד המגיבים עליה

תגובות רבות בעקבות המאמר שהעליתי בעניין פורום אביב – קבוצת פייסבוק בהוד השרון המנוהלת ע”י אשר קלוו ומוטי ליטר – אדמין נוסף שהצטרף לניהול ע”י קלוו שהקים את הקבוצה.

תגובות רבות כאמור ברובן בפורום הוד השרון ובפרלמנט הוד השרון.

דחף החסימה והצנזורה המשיך ביתר שאת גם לאחר פרסום הכתבה.

בערב שבת העלה מנהל הפורום אשר קלוו פוסט לקבוצה בזו הלשון “זהו- אפשר לומר שמסע הבחירות מתחיל עכשיו. בידכם לבחור – האם אתם רוצים ללבות שנאה, להסית, להכפיש, לרמוס? לא לבחול בשום אמצעי בדרך, מלבד לראות את האינטרס הצר שלכם? או להיות מנהיגים באמת? לא רק בתמונות.
כאן בפורום הזה, האופציה הראשונה לא קיימת יותר. מי שיסית, יכפיש, ירמוס, לא יהיה פה, ויצטרף לאלו שאינם חברים כאן יותר, ואשר ממשיכים להסית ולהכפיש בחוץ. כאן יהיה מפלטם של השפויים! זה בידיים שלכם. רק שלכם!,.

 

האמת, פוסט קצת מוזר, משום שעד כה המתמודדים עצמם כלל לא הסיתו, הכפישו, או רמסו…ובעצם מי שהעלה פוסטים עד כה על המתמודדים הוא אשר קלוו עצמו, פוסטים אשר גררו לעיתים עשרות תגובות אם לא מאות…

הפוסט לכשעצמו זכה לתגובות רבות ולא נעימות בחלקן, זאת בשל התמונה שהעלה קלוו כאשר הגרפיקה שיצר הסתירה את פניהם

 

הפנים הוסתרו

וזו התמונה החדשה

 

 

כאשר העירו לו על כך תושבים, פטר אותם אשר קלוו ב”תתקדמו”, די עם ה”אכלו לי ושתו לי”, וכדומה ואף ניסה במילים בוטות להעליב כותבת מאמר זה, זאת בשל התרעמותו על התפוצה הרחבה לה זכתה הכתבה ברשת. לאחר שעוד ועוד תושבים טענו למגמתיות וחוסר כבוד, או אז רק נאות אשר קלוו להחליף התמונה – הפעם חפה ממדבקות על פני המועמדים. לא לפני שהעיף מהקבוצה וחסם את אבי אודי שהעז להקשות ולבקש את החלפת התמונה בטענה שאינה מכבדת את הפוסט שכתב קלוו קודם לכן ולא את המתמודדים שפניהם כאמור הוסתרו.

 

שימו לב לתגובה שהעלה רונן וינגרטן בפורום. היא החזיקה מעמד שם רק מספר דקות ו…נמחקה.

גם תגובותיו של אבי אודי המנסות לשכנע את מר קלוו להחליף התמונה צונזרו ולבסוף נחסם כליל מהקבוצה.

חברה בפורום צידדה באבי אודי “השינוי גישה בפורום מבורך! אך התשובה שלך לאבי משום מה יצרה אצלי חוסר סבלנות כלפי חבר בפורום (ואני לא מחסידיו של המועמד שלו) וזה סותר את הפתיחה החלומית “.שלך להגינות – צר לי  “.

 ליאור בן משה נחלץ להגנת אבי אודי אך ללא הועיל. אבי אודי נותר מחוץ לפורום “אשר קלוו, השנאה עדיין נמצאת פה בחלק מהפוסטים, במקום למחוק תגובות שלא עוברות על שום חוק בחוקים שלך אבל נוגדות את העקרונות שלך ומוציאות את האמת שאתה מסתיר, תמחק את הפוסטים שמלאי שנאה נגד המתמודדים לראשות העיר, זאת פגיעה ישירה ואישית במתמודדים ולא בהתמודדות שלהם לראשות העיר.
בקשר ל”עיתונאים” בידיוק מה שרשמת להם קורה כאן בפורום, יש כאן מגמתיות ושנאה בלתי נגמרת, ואתה יודע טוב מה יקרה אם אני רק אנסה לעלות פוסט נגד מתמודד מסויים, הוא לא יאושר, אבל נגד מתמודדים אחרים בכיף יאושר.
בבקשה ממך תהיה אמיתי ואובייקטיבי, אתה מנהל קבוצה גדולה של אנשים, המינימום הוא לתת במה “. “.
לכולם בצורה שווה והוגנת,. 
קלוו הגיב לו:”ליאור, אתה לא מכיר אותי. אתה לא מודה לרצון העז שלי, באמת לעשות כאן טוב. אולי זו הטעות שלי. אני לא אדם מושלם. אני אפילו רחוק מזה. אני לא שונא אף אחד, אני לא מסתיר שום דבר, אני נאמן לאמת שלי. אבל מה זה משנה,הא? מה זה משנה? מה זה משנה מה כמות העיסוק בניהול הפורום הזה, ההשמצות שאני מקבל מקבוצה של שונאים (שחברה גם כאן בפורום הזה), שדואגת להתיר את דמי (כמעט) בפורומים אחרים, ושם, שם איש לא עוצר את זה. כאן, לעולם לא אתיר את דמו של איש, בטח לא שלך או כל אדם פרטי. אתם מתבלבלים קצת מהי ביקורת ציבורית ומהי הכפשה. אבל אני לא אשכנע אתכם לצערי. לא משנה מה אומר. כי אני הרי״מריץ את נדב דואני״, איתו אין לי כמעט קשר. ולא הוא ולא הרבה פוליטיקאים אחרים, לא עמדו על רגליהם האחוריות אל מול מסע רצח האופי של כמה אנשים בעיר הזו. יום אחד אולי תנהל פורום של 10000 איש. אולי רק אז תבין, מהו המחיר שאתה משלם, וכמה כפיות טובה יש בכל זה”.
 ליאור בן משה:”אשר, אתה בחרת לנהל את הפורום הזה, והדרך שבה אתה מנהל אותה לא מוצאת חן בעיני אנשים ולדעתי גם בצדק.
כמו שאנשי הציבור חשופים לביקורת כך גם אתה, אני לא אמרתי פעם אחת שזה בסדר, אבל אם התחלת עם השינוי, כמו שרשמתי לך בהתחלה תמחק את כל התגובות והפוסטים שמשסים באופן אישי את המתמודדים ותתחיל מחדש הכל באופן אובייקטיבי ושווה, תבקש שימחקו את התגובות שנרשמו כלפייך ואני מאמין שיהיה בסדר
הוויכוחים ממשיכים בפורום, אשר קלוו מנסה כאמור לפתות את הקהילה בקבוצה עם אמירות כמו “מי שכותבת הטור לא תושבת הוד השרון היא בכלל מכפר סבא, עיתונאית לשעבר וכדומה…”
בדרך זו הוא גם מנסה טעון בפני המתמודדים אליהם פנה כי נעשה לו שיימינג. כאשר באו אליו בתוכחה, על פוסטים שהעלה, טען “זה לא אני, אני לא המנהל היחיד בפורום”…
ובכן, כותבת מאמר זה עיתונאית מזה 20 שנה. אני אירית מרק סיקרתי בעיתון הוד הכפר במשך שנים רבות את הוד השרון וסייעתי רבות למר קלוו להעלות הרייטינג לקבוצה, כמעט בכל שבוע בעיתון.
כאשר נפתח אתר זה – , פנה אלי קלוו וביקש שגם באתר אמשיך ואעזור לפורום לצרף חברים ואכן במשך תקופה ארוכה סייעתי בפרסום באנר חינם כי האמנתי אז, כמו רבים אחרים שהפורום נועד לתת במה לענייני קהילה. לא לביזוי מועמדים ונבחרי ציבור. צר לי, כאחת בעלת ניסיון רב גם כמנהלת קבוצות וגם כעיתונאית, כי מנהל הפורום לא משכיל להכיל ולקבל את הביקורת המופנית אליו מתושבים החברים בקבוצה. המתמודדים אגב, חוששים מאוד לדבר פן גם אותם יעיף קלוו מהקבוצה והם יאבדו היכולת להגיב לפוסטים. חבל ועצוב לראות מה שכוח עושה לבן אדם המשליט סתימת פיות וגורר אחריו אנשים שנחסמו על לא עוול בכפם. קלוו מתבלבל. הצורך של התושבים להיות בקבוצה הוא ללמוד על הנעשה, לא לקרוא את הפוסטים הקשים שהוא מעלה נגד נבחרי הציבור.
זהו טור שני בסידרה. ההמשך יבוא. אגב, קלוו סירב להגיב לכל פניותיי. את קשייו להתמודד עם מאמריי הוא מביא לידי ביטוי בתגובות שהוא משבץ בפוסטים השונים.
שימו לב למקבץ הפוסטים שמעלה אשר קלוו או לעיתים מוטי ליטר כמנהלי הפורום האמורים לשמור על נייטרליות כמנהלי קבוצה. חשוב להדגיש כי גם יניב שנל, בחור חביב ולבטח לא מתלהם, נחסם גם הוא כאשר העיר לאשר קלוו כי כחבר הנהלת ההורים בעיר, אינו יכול לתקוף מועמדים בקבוצה או כחבר הנהלה. הוא, יניב שנל, כאמור, נחסם גם הוא…
ולסיום…
אחד מהפוסטים המפרגנים שנכתבו עלי בפורום אביב…אחד מני רבים
טור דעה אישית / אירית מרק

 

תגובות