ראש העירייה צביקה צרפתי בתגובה לפרישת גבע מהקואליציה “מאחר וזו הפעם השלישית בעשור האחרון, בה מר גבע משנה תורתו והאידיאולוגיה שלו, אין בכך הפתעה”

ראש העירייה צביקה צרפתי הגיב לפרישתו של גבע מסיעתו, על רקע טענות שהעלה גבע נגד צרפתי.

לנוכח התבטאויותיו של גבע מסר גורם בכיר כי נראה כי תיק התרבות יועבר לחבר קואליציה אחר.

צביקה צרפתי ראש העיר, “אנו מתקרבים למועד הבחירות ולמרבה הצער יש כאלה הבוחרים תמיד להעדיף את טובתם האישית. מאחר וזו הפעם השלישית בעשור האחרון, בה מר גבע משנה את תורתו והאידיאולוגיה שלו, אין בכך הפתעה של ממש שכך קורה גם הפעם. אולם מאחר ולא ניתן לשטות בכל הציבור כל הזמן, כך גם לגבי טענותיו שמידרתי והצרתי צעדיו. ככל הנראה דבריו אלה, שאינם נכונים בעליל, נובעים מכמיהתו של מר גבע לחזר אחרי מועמדים אחרים ועל כן יישארו בגדר חלום ואגדה”.

 

 

  • להצטרפות ל – 18 אלף החברים בקבוצת הפייסבוק של השרון פוסט – לחצו כאן 
  • להצטרפות ל – 12 אלף המאמות בקבוצת הפייסבוק של השרון פוסט – לחצו כאן 
  • מוזמנים להצטרף לקבוצת הווטסאפ של השרון פוסט – לחצו כאן 

 

 

צביקה צרפתי. צלם: רמי זרנגר

 

 

ד”ר אמיר גבע, מחזיק תיק התרבות

בפנייתו לצרפתי כותב גבע “צביקה היקר, אני מבקש להודיעך בזאת כי, לצערי, איני מוצא עוד את מקומי בסיעת ״ מעוף״. ולאחר התלבטויות קשות, החלטתי לפרוש ממנה, ולהקים סיעת יחיד משלי בשם : ״ כפר סבא אחת״ , שבמסגרתה אשקול להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר הבאה. מזה כחמישה חדשים – איני מרגיש ב ״ בית״. ולאחרונה, אני חש כי אתה מצר את צעדי, ממדר אותי ואף פוגע, לכאורה, במעמדי  כמחזיק תיק התרבות במועצת עיר, ויותר מכך, כמ״מ יו״ר דירקטוריון תאגיד התרבות והפנאי. אתה יודע היטב כי אני פועל, זו הקדנציה השלישית, בהתנדבות מוחלטת ומשקיע זמן רב ומאמצים משמעותיים בקידום התרבות בעיר. לצערי, בחדשים האחרונים, ובעיקר מאז שהינך מכהן כראש העיר,כבר לא ״ כיף ״ לי. ולפיכך, אין אני מוצא עוד מקום בסיעתך. מה עוד, שאיני שותף ל שאיפותיך האישיות בתחום הפוליטי”.

עוד מציין גבע “אני מאחל לך ולחברי בסיעת ״ מעוף ״הצלחה רבה בהמשך הדרך ומבין היטב, כי כנראה, שחטאתי כלפיך כאשר הבעתי באוזניך, בזמנו, דיעה אישית לחלוטין, בדבר – כישוריך- לכאורה-למלא תפקיד, כזה או אחר, בפוליטיקה. אני מניח כי נגזר עלי עכשיו לשלם את המחיר שנדרש, מן הסתם, בגין הבעת דיעה, שבעיני הייתה – עצמאית ואמיצה. יחד עם זאת- אשמח להוסיף ולשרת את העיר בתחום התרבות שכה קרוב ללבי”.

יצוין כי בהודעה לעיתונות על פסטיבל אפוס שפורסמה בשבוע שעבר בעיתונות, לא הוזכר גבע “לאן נעלם שמו של יוזם, מנחה, מגיש ומרצה – פסטיבל אפוס- מזה 6 שנים- בקטעי עיתונות של – ה 31/5 ?  אמיר גבע אפילו לא מוזכר”.

 

 

 

 

תגובות