עיריית כפר סבא מקימה אגף חדשנות וקיימות בניהולה של אלה דנון

עיריית כפר סבא מרחיבה את מחלקת קיימות לאגף חדשנות וקיימות וזאת לאור הגידול בנפח פעילותה לאורך השנים וכן עקב הגידול באוכלוסייה הרלוונטית העושה שימוש בשירותיהן. נדגיש כי אין מדובר בהגדלת תקציבים, בשינוי תקנים או בתוספות שכר כלשהן.  

את אגף החדשנות והקיימות תנהל אלה דנון, שנבחרה במכרז כדין. אלה ניהלה את מחלקת הקיימות ב- 7 השנים האחרונות, ובתפקידה יצרה מודל לדוגמה לרשויות אחרות ומגוון שיתופי פעולה מול גופים ממשלתיים, עסקיים, אקדמיים, אזוריים ובינלאומיים. בתקופה זו גייסה משאבים ואף הוזמנה להציג את הישגי העיר בארץ ובעולם. בעברה שימשה בתפקיד ניהול בכיר במגזר הפרטי ועסקה בניהול תהליכי שינוי סביבתי בחברות עסקיות. אלה גדלה והתחנכה בכפר-סבא, בעלת רקע עשיר של התנדבות בתחומי קהילה מגוונים ונוער בסיכון. היא בעלת תואר שני בלימודי סביבה ותואר ראשון בחינוך וקהילה.

 

  • להצטרפות ל – 18 אלף החברים בקבוצת הפייסבוק של השרון פוסט – לחצו כאן 
  • להצטרפות ל – 12 אלף המאמות בקבוצת הפייסבוק של השרון פוסט – לחצו כאן 
  • מוזמנים להצטרף לקבוצת הווטסאפ של השרון פוסט – לחצו כאן 

 

אגף חדשנות וקיימות יוביל את חזון העיר הירוקה, אותו מקדמת עיריית כפר סבא בשנים האחרונות. האגף יפתח שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים, ידע וכלים חדשניים ויגייס משאבים, זאת לצד העמקת העשייה בתחומי הסביבה והקיימות ובהם: מהלך “עיר אפס פסולת”, התייעלות אנרגטית וייצור אנרגיות מתחדשות, בניה ירוקה וחדשנות במרחב הציבורי, שימור ופיתוח טבע עירוני, יזמות תושבים, חינוך והסברה לנושאי הסביבה והקיימות במרחבי למידה חדשניים ועוד.

 

 

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא פועלת לרווחת כלל תושביה, ופועלת על מנת להגיע לכלל הקהלים העירוניים. לאור הגידול בפעילויות שתי המחלקות החשובות, החלטנו להרחיב אותן לרמה אגפית, ולהצליח להוביל מהליכים עירוניים משמעותיים יותר. אני מברך את מירב הלפמן ואלה דנון על תפקידיהן החדשים ומאחל להן הצלחה. בטוחני כי הן תמשכנה לבצע עבודה נפלאה עבור תושבי העיר”.

אלה דנון, מנהלת אגף חדשנות וקיימות, “עבורי העבודה במגזר הציבורי היא הזדמנות ושליחות. היכולת שלי להשפיע על איכות החיים בעיר בה גדלתי ולייצר שותפויות וערוצי פעולה חדשניים היא בגדר הגשמת חלום”.

 

תגובות