עצומה נגד עיריית הוד השרון: החזירו את האפשרות לרישום לצהרונים לילדי כיתות ג’

עו”ד קרן רז, תושבת שכונת 1200 בעיר שיזמה את העצומה: ניסיון להפלות בין תלמיד לתלמיד רק בשל שיקול של חסכון כספי הנו בגדר הפרת האמון של העירייה בתושבי העיר המשלמים מיסיהם כחוק

בעקבות הידיעה על כוונת עיריית הוד השרון שלא לפתוח רישום לצהרונים לילדי כיתות ג׳ בעיר פרסמה עו”ד קרן רז, פעילה חברתית בולטת בהוד השרון, עצומה אינטרנטית הקוראת למשרד החינוך להורות לעירייה שלא לאפשר לרשות המקומית להפלות בין ילדי העיר.

נוסח העצומה: אנו, הורים לתלמידים בעיר הוד השרון קוראים לשר החינוך, מר נפתלי בנט להורות לעיריית הוד השרון להפעיל צהרונים לתלמידי כיתות ג בעיר כשם שמגיע לכל שכבות הגיל. ניסיון להפלות בין תלמיד לתלמיד רק בשל שיקול של חסכון כספי הנו בגדר הפרת האמון של העירייה בתושבי העיר המשלמים מיסיהם כחוק.

קרן, תושבת שכונת 1200 מוכרת היטב בקרב קהלים רבים בעיר פעילה במגוון תחומים וביניהם, תחומי החינוך, סיוע לקהילה, מתנדבת בסיוע לילדים מאותגרים וילדים אלרגיים.

קרן מלינה על העדר מוסדות חינוך וגני ילדים בעיר דבר המקשה על ההורים שנאלצים בכל בוקר ללוות את ילדם למוסדות מרוחקים ממקום המגורים.

קרן רז: “בימים האחרונים פנו אלי הורים רבים הזועמים על ההחלטה. ישנם הורים ומשפחות חד הוריות לילדים בכיתה ג שהצהרון הוא עבורם הכרח, אל לרשות מקומית לעשות אפליה משיקולים כלכליים

קישור לדף האינטרנט לחתימה על העצומה:

https://www.atzuma.co.il/hodhasharon19911

תגובות