אורלי ברי מקדמת “מסלול ירוק” לעסקים בהוד השרון

המנטורית העסקית אורלי ברי, פועלת בשיתוף פעולה עם לה”ב לקידום תכנית לעידוד עסקים קטנים ובינוניים בהוד השרון. בראש התכנית – קידום “מסלול ירוק” לעידוד עסקים בהוד השרון.

ברי, מרצה ומאמנת מכירות בכירה אמרה כי “עיריית הוד השרון חייבת לשנות גישה ממצב שבו עסקים עובדים למען העירייה למצב שבו העירייה עובדת למען העסקים בעיר. בהוד השרון קיים מצב שבו עסקים רבים כורעים תחת הנטל של ארנונה מופרזת. ניתן ורצוי להוזיל את הארנונה, בייחוד כשמדובר בזמן של שיפור תשתיות ועבודות עפר באזור, הוזלה של תשלום על שטחים פתוחים. בנוסף יש לפעול להוזלת אגרת השילוט, קידום כרטיס תושב שייתן הנחות לתושבי הוד השרון שירכשו בעסקים בעיר”.

 

אורלי ברי

ברי הוסיפה כי “העירייה מחויבת לפעול בכדי להגיע למצב שנטל הרגולציה והרישוי יהיו בתהליך נסבל המאפשר הקלה משמעותית על הליך עשיית עסקים בעיר. כיום, אנו נתקלים במצב שבו עסקים נתקעים במשך חודשים ארוכים ואף שנים עד לקבלת רישוי עסק”.

בעיה נוספת שחייבת להיפטר בעיר היא עומסי התנועה והחניה בעיר. תושבי העיר והסביבה נמנעים מלהיכנס למרכז העיר למטרת קניות בימי ושעות העומס ובכך העסקים בהוד השרון מפסידים לקוחות שהולכים למרכזים קרובים אחרים, לרוב מחוץ לעיר. בנושא החניה העירייה צריכה לקדם תכנית להוספת מאות מקומות חניה גם באמצעות בניית חניונים תת קרקעיים לשיפור התנועה בעיר. על מנת להקל על עומסי התנועה העירייה צריכה להרחיב צירי תנועה, לפתוח דרכי גישה נוספות וחיבורים נוספים של העיר לכבישים הראשיים שמסביבה”.

 

 

תגובות