עיריית כפר סבא תפעיל קייטנות שיארכו שבוע ויעסקו בתחומי מדע, טכנולוגיה וחלל ובעלות מסובסדת של 80 ש”ח

עיריית כפר סבא בהובלת החברה העירונית לתרבות ופנאי, וביוזמתו ובסיועו של אורן כהן, המשנה לראש העיר, זכתה בקול הקורא של משרד המדע והטכנולוגיות להפעלתן של קייטנות מדע מסובסדות. יש לציין כי זו השנה ה- 2 בה מפעילה העירייה את הקייטנות הייחודיות, כשאשתקד הן זכו להצלחה מסחררת. במטרה להביא את הקייטנות המדוברות לכפר סבא, נפגש המשנה לראש העיר כהן עם שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס.

מדובר על קייטנות שיארכו שבוע ויעסקו בתחומי מדע, טכנולוגיה וחלל ובעלות מסובסדת של 80 ש”ח על ידי משרד המדע. התכנית מיועדת לתלמידי כיתות ד’- ו’, כשבכל יום יעברו המשתתפים מגוון הדרכות, פעילויות וסדנאות חווייתיות ובאמצעות: ערכות רובוטיקה וטכנולוגיה בפעילויות שיעשירו את הילדים ללא צורך בידע מקדים. המטרה היא להגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה ולעורר מודעות אליהם כבר בגיל צעיר.

קייטנה זו תצטרף לשלל קייטנות מגוונות שמפעילה העירייה לרווחת ילדי ותלמידי כפר סבא, ביניהן גם בית הספר של החופש הגדול. כאמור, בשנה שעברה נחלה הקייטנה הייחודית הצלחה רבה לאור תכניה הייחודיים והמגוונים, וההרשמה אליה הסתיימה בתוך כ- 11 דקות בלבד.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא פועלת רבות למען ילדי ותלמידי העיר, ושואפת להביא תכניות ייחודיות שגם מסייעות להורים בהוזלת עלויות פעילויות הקיץ. הקייטנה הייחודית מציעה תכנית עשירה ומגוונות שחושפת את המשתתפים בה לתחומי העתיד. אני מברך את חבר המועצה אורן כהן על הבאת התכנית הייחודית שנה נוספת”.

 

כהן ואקוניס

 

 

אורן כהן, המשנה לראש העיר, “שיתוף הפעולה עם משרד  המדע נושא שוב תוצאות טובות לרווחת ילדי כפר סבא. אשמח לראות ילדים רבים ככל הניתן הנהנים מקייטנות מדע איכותיות ובמחיר שווה לכל נפש”.

ממשרד שר המדע אופיר אקוניס נמסר,  “שר המדע שמח על ההיענות הגדולה של ההורים והילדים בכפר סבא, להשתתף בקייטנות הקיץ המסובסדות של משרד המדע. זאת שנה שניה ברציפות שבזכות דאגתו ומעורבותו של אורן כהן ההיענות גדולה . זהו צעד משמעותי נוסף בקידום המדיניות של הנגשת המדע והטכנולוגיה לכל אזרחי ישראל”​.

תגובות