צפו: פוענח שוד ברח’ טשרנחובסקי בכפר סבא. מנהלת בית קפה ובעלה חשודים בשוד פדיון העסק בו עובדת האישה

לפני כשבוע התקבל בצהרי היום במשטרת ישראל דיווח על שוד ברח’ טשרנחובסקי בכ”ס. מהחקירה התברר כי עובד בית קפה הסמוך לבי”ח מאיר היה בדרכו לבנק להפקיד את פידיון בית העסק, אז תקף אותו גבר וגנב ממנו את התיק שהכיל פידיון של מס’ ימים ובו כסף בסכום של כ-30,000 ש”ח.

בחקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים וצפייה במצלמות האבטחה, זוהו 2 חשודים, בעל ואישה (42, 39) מיישוב בשומרון במעורבות בשוד. על פי החשד, האישה עובדת כמנהלת בית הקפה וקשרה קשר ביחד עם בעלה לביצוע השוד.

החשודים נעצרו ברח’ עולי הגרדום בנתניה כשהחשוד נראה מחזיק שקית גדולה שהכילה; כפפות, אזיקונים, 3 מכלי גז פלפל, אקדח אוויר עם מחסנית, טייזר עם מחסניות, קאטר, סכין יפני ומברג.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בפ”ת והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

 

צפו: פוענח שוד ברח' טשרנחובסקי בכפר סבא. מנהלת בית קפה ובעלה חשודים בשוד פדיון העסק בו עובדת האישהלפני כשבוע התקבל בצהרי היום במשטרת ישראל דיווח על שוד ברח' טשרנחובסקי בכ"ס. מהחקירה התברר כי עובד בית קפה הסמוך לבי"ח מאיר היה בדרכו לבנק להפקיד את פידיון בית העסק, אז תקף אותו גבר וגנב ממנו את התיק שהכיל פידיון של מס' ימים ובו כסף בסכום של כ-30,000 ש"ח. בחקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים וצפייה במצלמות האבטחה, זוהו 2 חשודים, בעל ואישה (42, 39) מיישוב בשומרון במעורבות בשוד. על פי החשד, האישה עובדת כמנהלת בית הקפה וקשרה קשר ביחד עם בעלה לביצוע השוד.החשודים נעצרו ברח' עולי הגרדום בנתניה כשהחשוד נראה מחזיק שקית גדולה שהכילה; כפפות, אזיקונים, 3 מכלי גז פלפל, אקדח אוויר עם מחסנית, טייזר עם מחסניות, קאטר, סכין יפני ומברג. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום רביעי, 20 ביוני 2018

תגובות

תגובות