ההמלצה של בן חמו לבחירות הקרובות: הצביעו רק ליוסי סדבון

התגעגעתם לבן חמו? אז ודאי תוכלו לשמוע ממנו בתקופה הקרובה אם תפגשו בו, כי נראה ששני דברים מעסיקים אותו מאוד: המשפט שלו שאמור להתחיל ככל הנראה לאחר פגרת בית המשפט ומי ייבחר לראשות העיר בבחירות אוקטובר 2018.

מאת אירית מרק / עמדה אישית

כמעט כל מי שנתקל בבן חמו לאחרונה שומע ממנו המלצה חמה “תצביע ליוסי סדבון”, מעודד בן חמו.

אז סקירה קצרה מגלה כי בן חמו מסוכסך כמעט עם כל המתמודדים, להוציא סדבון.

 

רפי סער

 

המתמודד רפי סער – השניים מסוכסכים סכסוך ארוך שנים אך הרקע לסיבה לא ידוע. מיד כשבן חמו נכנס לתפקידו כראש עירייה בשנת 2003, דאג לפטר את סער שנבחר אז למנכ”ל עיריית כפר סבא, בערב חג הפסח. בן חמו קיבל ריקושטים קשים על מעשהו אך עם הזמן, נשכח האירוע. מספר 2 של סער, דני הרוש מי שהיה חברו הנאמן ביותר של בן חמו, הפך גם הוא לסדין אדום עבורו והשניים עברו לדבר בתביעות המתדיינות בבית המשפט. זה כמו רשימה ארוכה נוספת של אנשים עמם הסתכסך בן חמו. כמו רון קוגמן שהיה יד ימינו, אושרת גני גונן ועוד.

המתמודד יובל לוי – היה אופוזיציה לבן חמו בעשור האחרון וחיבה אף לא במקצת, אין בין השניים.

 

עו”ד יובל לוי

צביקה צרפתי – ראש העירייה ומי שהיה ממלא מקום של בן חמו הפך גם הוא למוקצה אצל בן חמו ובשנה האחרונה אין כל תקשורת בין השניים.

 

צביקה צרפתי. צלם: רמי זרנגר

יוסי סדבון – לא ברור מדוע, כי סדבון משתדל להתנער מכל קרבה לבן חמו, ואף בשנה האחרונה אין כל קשר בין השניים, אך אולי הסיבה נעוצה בעובדה, שבעבר הסכים לעמוד בראש ועדות שבן חמו ביקש ממנו, לבדוק, לפעול ולטפל בנושאים שבאותה תקופה הסעירו את ההורים כמו בניית קומה נוספת בבית ספר בשכונת האוניברסיטה וכדומה. ( הקמת תכנית אב לבטחון שבראשה עמד סדבון לבקשת בן חמו ) . כך או כך, אם תשאלו את בן חמו למי להצביע: תשובתו חד משמעית: יוסי סדבון.

מטעמו של יוסי סדבון נמסר:”לא שוחחתי עם בן חמו ואינני יודע מה עמדתו. זכותו לבחור ולהמליץ על מועמד שלטעמו ראוי להוביל את העיר”.

 

עילאי הרסגור הנדין

 

עילאי הרסגור הנדין – היה סגנו בשכר של בן חמו ולאחר שנתיים התפטר בטענה שאינו יכול להסכים עם התנהלות בן חמו. בן חמו ראה בהרסגור הנדין סדין אדום ובתקופה מסוימת אף לא שוחח עמו ומידר אותו עוד בתקופת היותו של עילאי סגן בשכר.

 

יהודה בן חמו

בן חמו. סירב להגיב.

 

יוסי סדבון

 

=

=

תגובות