המתמודד לראשות העיר, יובל לוי “התכנית נותנת מענה ללחץ התנועה בלב העיר. היא תשחרר הכניסות והיציאות מכפר סבא”

אמש התכנסו, תומכים, פעילים ותושבים כדי לשמוע את פרטי התכנית שהייתה נושא לדיונים ציבוריים רחבים בשבועות האחרונים. התכנית שנקראת “תכנית יובל לוי 2028 לאיכות חיים בכפר סבא” מציגה פתרונות מעשיים לשיפור החיים. את התכנית יזם לוי וגיבש אותה עם צוות המומחים של חברת build, המורכב מאדריכלים, מתכנני עיר, יועצי תחבורה ומעצבי קהילה.

לצדו לוי עמדו חברי מועצת העיר מסיעת תפו”ח – ד”ר ענת קלומל צוייג, אתי הדנה ואברהם ממה שיינפיין שאמר: “סבי הקים את העיר הזו, אבי היה שותף לבנייתה, משפחתי היא משורשיה. יש כאן תכנית רצינית. תכנית טובה. היא נותנת אלטרנטיבה של ממש לסכנה של נתיב תחבורה ציבורית בלב העיר. היא פותחת אופציות של התחדשות ובנייה לזוגות צעירים. היא תיושם כשיובל לוי ייבחר לראשות העיר”.

בכנס שנערך במטה המרכזי של יובל לוי במרכז רחוב ויצמן, השתתפו כ-200 איש פעילים, תומכים ותושבי עיר מתעניינים. במהלכו הציגו לוי ואנשי חברת build את התכנית שתצעיד את כפר סבא ל-2028.

במהלך הערב הוקרן סרט המתמצת את עקרונותיה. הסרט עוסק בארבעה נושאים -תחבורה, קהילה, בנייה לזוגות צעירים וכלכלה. התכנית נוגעת בכל כפר סבא, ובליבה, מרכז העיר.

התכנית נערכה על ידי מתכנני עיר, אדריכלים ומעצבי קהילה של build, אשר הובילה מיזמים רבים ברחבי ישראל. התכנית הוצגה לדיון פתוח לציבור הרחב, כחלופה לתכנית הפקקים מסכנת החיים של נתיב תחבורה ציבורית אותו מקדמת העירייה בויצמן.

ניר לבלוביץ’ מבעלי  build : טרחנו רבות כדי להעניק לתושבי כפר סבא תכנית מעשית לאיכות חיים. על פי ניסיוננו זאת תכנית ישימה. אם יובל לוי יבחר לראשות העיר יש לו את הכלים הראשונים להפוך את כפר סבא למקום ששווה לחיות בו.

יש תכנית. ראו סרטון למטה. תשתפו בבקשה אם זה לטעמכם. יש תוכנית לעתיד של כפר סבא בלי האינטרסנטים, עכשיו על השולחן. רוצים עיר עם איכות חיים?אני מציע להסיר את החסמים והפקקים בכל הממשקים שלנו עם העירייה. העיר פקוקה – בכביש, בהתחדשות העירונית, בחינוך, ובחיי הקהילה.באירוע רב משתתפים אמש, במטה המרכזי החדש בוייצמן, הנחתי את התכנית לעיני הציבור. אני מבקש שקהילת כפר סבא תבחן אותה, תשתמש בה כדי לבנות כאן עתיד ירוק,בלי מפגעי בטיחות, זיהום ורעש בלב העיר, עםממרחב קהילתי רגוע, מודרני, תוכנית על פי מיטב הסטנדרטים המתקדמים בעולם, עבורנו ועבור הדורות הבאים. התכנית שלנו נעשתה בידי מתכנני עיר, אדריכלים ומעצבי חיים בקהילה, מהמובילים בישראל. מאמש היא מונחת כחלופה מעשית לתכנית העירייה לפקקים ולנתיב התחבורה הציבורית המסוכן בלב העיר. איישם אותה כשאבחר.החלטתכם בידכם, בקלפי, כדי שניצור ביחד עיר שנתגאה לחיות בה.שלכם,יובל לוי.

פורסם על ידי ‏יובל לוי‏ ב- יום שבת, 14 ביולי 2018

 

בדבריו מנה המועמד לוי את יתרונותיה של התכנית: “התכנית נותנת מענה ללחץ התנועה בלב העיר. היא תשחרר את הכניסות והיציאות מכפר סבא. היא מבטלת את הנת”צ המסוכן המיועד לויצמן. היא מגדילה את שירותי התחבורה הציבורית החשמלית, שבילי האופניים והמדרכות. היא מאפשרת מגורים של אלפי משפחות חדשות בשכונות מרכז העיר הוותיקות. היא תעלה את ערך הדירות של דיירי מרכז העיר.  התכנית תחזיר את החיים לרחוב ויצמן, שיהיה ירוק יותר, מודרני יותר, שוקק חיים ומקום לבילוי שיחזור לידי התושבים”.

 

 

תגובות