18 רקדנים כפר סבאים מייצגים את העיר בפסטיבל מחול בינלאומי שמתקיים בימים אלה בבולגריה

כ- 18 רקדני להקת המחול הייצוגית הורה כפר סבא מייצגים את העיר בימים אלה בפסטיבל מחול בינלאומי שמתקיים בימים אלה בבולגריה. את פעילות הלהקה מנהל אגף נוער, צעירים וקהילה ועל החלק האמנותי מופקד הכוריאוגרף והמנהל האומנותי אלרון ראובני. בפסטיבל לקחו חלק 25 מדינות שאחת מתוכן היא להקת המחול הייצוגית של העיר “להקת הורה כפר סבא”, הלהקה הופיעה מול מאות תושבים שקיבלו אותם באהדה ואהבה גדולה. את היום הראשון פתחו במצעד של כל הלהקות והלקה שלנו הניפה בגאווה את דגל ארץ ישראל.

הורה כפר סבא בורנה

ב 18.7 מתקיימת הפריימירה מופע סיום השנה של הלהקות בהיכל התרבות, ושם יהיו ריקודים של כל הקבוצות, ילדים נעורים בוגרים, המופע יכלול את כלל הריקודים שלמדו במהלך השנה. במהלך השנה להקת הנעורים מתנדבת במרחב העירוני  – יום העצמאות, פורימון, אירוע לגימלאי העיר, ערב שבועות לשורדי שואה ועוד.

להקת המחול של העיר “הורה כפר סבא” מונה כ- 140 רקדנים בכל הגילאים (6-60) המגיעים לחזרות מידי שבוע, במספר קבוצות: להקת נעורים (ז’- י”ב) ולהקה בוגרת (לגילאי 30 ומעלה). הלהקה מציגה רפרטואר עשיר המבטא את פסיפס נופי הארץ השונים לצד היסטוריה ומסורת יהודית.

במסגרת מפגשי החזרות לא רק רוקדים כי אם גם מקדמים ערכים חברתיים כגון- חיזוק הדימוי העצמי והאישי לצד הערך המקצועי. בנוסף, הלהקה, שמחולקת לפי גילאים ואזורים שונים בעיר, מייצגת את העיר במגוון תחרויות בינלאומיות, בין המדינות בהן התארחו: ברזיל, סלובקיה, הונגריה, בולגריה ועוד. בשנה האחרונה לקחו חלק בפסטיבל המחול הבינלאומי שברונה, בולגריה, לצד 25 להקות ממדינות שונות בעולם. בארץ, הלהקה על שלוחותיה השונות משתתפות באופן קבוע בפסטיבל כרמיאל. בנוסף להקת הנעורים מופיעה באירועים עירונים רבים בהתנדבות ביניהם פורימון עירוני, טנגו כפר סבא, יום ירושלים, כנס מועצות, כנסים מחוזים ועוד.

מירב הלפמן, מנהלת אגף נוער, צעירים וקהילה, “אני גאה בכל אחת ואחד מחברי הלהקה הייצוגית שלנו שהביאו כבוד רב למדינת ישראל בכלל ולעיר כפר סבא בפרט. כיף לראות כיצד תרבות מקומית ואותנטית נותנת את אותותיה גם מחוץ לגבולות המדינה”.

תגובות