יובל קדוש מצטרף למטה המועמד לראשות העיר יובל לוי

חיזוק נוסף עבור המועמד המוביל לראשות העיר כפר סבא יובל לוי. יובל קדוש, תושב העיר מצטרף לצוות המטה של לוי וינהל את יום הבחירות. קדוש פעיל חברתי ותיק, מוכר גם בזכות סיפורו האישי והמרגש. בתו של קדוש, עמית, חלתה בסרטן אלים מסוג לוקומיה. לאחר התפרצות המחלה עזב קדוש את כל עיסוקיו והתמסר לטיפול בבתו, שהיה מהגורמים הבולטים שהובילו להחלמתה.

מלבד סיפורו האישי, קדוש בעל מוניטין עשיר של עשייה ציבורית. כמו כן, קדוש הוא אישיות מוכרת ברחובות כפר סבא מתוקף תפקודו כמנכ”ל קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא בעבר, אשר סייע לה להינצל מירידת ליגה.  “כמי שנולד בעיר הזו והתחנך בעיר הזו ההחלטה להצטרף ליבל ולממה הייתה מאוד פשוטה.” והוסיף, “איש של עשייה יכול להתחבר רק לאנשים של עשייה, וביחד נעשה ונצליח” אמר קדוש לאחר שסיכם על חבירתו ליובל.

 

“יובל קדוש הוא אחד האנשים שמסמנים את הטוב שבעיר הזו, את הנקי שבעיר הזו”. אמר לוי בהתייחסו להצטרפות של קדוש. ממה שיינפיין חבר מועצת שהצטרף ללוי לפני כשבועות אחדים הוסיף: “יובל קדוש הוא איש קהילה, איש של עשייה, איש של נתינה בצורה בלתי רגילה” ד”ר ענת ענת קלומל חברת סיעת תפו”ח התייחסה אף היא לחיזוק בדמותו של קדוש: ” יובל מסמל אחריות חברתית, מנהיגות בקהילה ובספורט והורות עם עוצמה אדירה. אני מאוד שמחה לעבוד עם אנשים כמוהו. קראתי את הספר שכתב ואני מלאת השראה ממנו. שנפעל יחד באופן חיובי לקדם את החזון של סיעת תפו”ח בהנהגתו של יובל לוי המועמד לראשות העיר.

 

תגובות