פינחס כהנא, ראש משמר האילנות ומייסד המועצה לפיתוח מקיים מצטרף לרשימתה של הדר לביא

כהנא הוא בעל תואר שני בתכנון ערים ואזורים מהטכניון, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. נשוי לחנה, עובדת סוציאלית בתואר שני, 3 ילדים, 4 נכדים. נולד בקפריסין להורים ניצולי שואה שעלו לארץ כמעפילים, נתפשו על ידי הבריטים ונשלחו לקפריסין.

כהנא מסר: “מיום שהגעתי לכפר סבא, הייתי פעיל בהתנדבות בעיר. הקמתי וניהלתי את “משמר האילנות” וניהלתי את “המועצה לפיתוח מקיים”. אין ספק שהצלחנו להביא למודעות לנושאי התכנון, איכות החיים העירונית ושמירה על העצים הבוגרים. בגלל האירועים הבולטים האחרונים בעיר: העיריה הגישה תכנית מתאר כוללנית גרועה ללא שקיפות, הכישלון בהגנה על 170 עצים בוגרים ביער אוסישקין, הכשלון בהגנה על שדרת הברושים בגן מנשה כאשר יד אחת בעיריה מאשרת תכנית בניה על העצים ויד שניה כותבת שלא תיתן לפגוע בעצים, הבנתי שלמתנדבים יש כח רב אבל ההשפעה הממשית היא בקבלת אחריות בהצבעות בעיריה, בוועדת התכנון המקומית. השפעה ממשית היא בקביעת הדרך והשיטה ומיצוי הפוטנציאל המקצועי של עובדי העיריה, השפעה ממשית על רמת השקיפות והשירות לתושב.

ללביא היכולת להוביל מהלכים תוך שיתוף גורמים רלוונטיים. לביא באה עם תכנית עבודה ועקרונות שאני מזדהה עמם ועם רצון להקשיב ולהחליט. מרגיש שהתחברתי לכח אדיר, עם צוות מעולה, צעיר ורענן שמוכן ליהנות מניסיון אחרים ולהקשיב. יש לי יחסים טובים עם מועמדים פוטנציאליים למועצת העיר וכך חושב שקיימת אפשרות לעבודה בהרמוניה.

לביא מסרה: “כהנא הוא נכס לעיר. טביעת ידו, ידיעתו ומרצו נמצאת בכל מאבק סביבתי ותכנוני בעיר בשנים האחרונות. הוא מכפיל כח למטה וחיזוק משמעותי לכולנו. שמחה שהוא מצטרף לרשימה שבחרתי בפינצטה כדי להוביל כפר סבא מתקדמת”.

 

תגובות