יובל קדוש :”אחת הכותרות בעיתון גרמה לי לחוסר נוחות ע”פ תפישת עולמי ולכן מאוד חשוב לי להעמיד את הדברים על דיוקם”

“לאלו שכבר שמעו או ראו ולאלה שעדיין לא… רציתי לשתף שהחלטתי לקחת על עצמי את ניהול מטה הבחירות של עו”ד יובל לוי לראשות עירית כפר סבא.

מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שהולך עם האמת שלי לכל מקום ולכן מאוד חשוב לשים דברים על דיוקם במיוחד ביום בו אנו מציינים חורבן בגלל שנאת חינם.

כבר ב”טבילת האש” הראשונה אחת הכותרות בעיתון גרמה לי לחוסר נוחות ע”פ תפישת עולמי ולכן מאוד חשוב לי להעמיד את הדברים על דיוקם למען שמירה על שמי ועל הערכים שלשמם אני חי ופועל

הצטרפתי למטה הבחירות של תפו”ח כמנהל המטה, אני שם בשביל לעשות את מה שאני יודע הכי טוב לעשות – להזיז הרים וגבעות ובמקרה הזה לדאוג שיובל לוי יזכה בתמיכת הציבור ויהיה ראש העיר הבא של כפר סבא !

החבירה ליובל לוי הגיעה הרבה בזכות ממה שינפיין – איש יקר ומאוד מיוחד עבורי, כפר סבאי שורשי שמייצג את כל הטוב של העיר האהובה שלנו, את ורדה וממה אני מכיר מאז גיל 13, ומאז הם עבורי סוג של הורים שניים שליוו אותי בלא מעט תחנות בחיי.

אני עוקב אחרי יובל לוי והעשייה הציבורית שלו בכפר סבא כבר הרבה זמן. המעורבות שלו בכל פרט בעיר ראויה להערכה כמו כן הניסיון הרב שהוא צבר במרוצת השנים.

מעורבות בפוליטיקה מדגדגת לי, מאז ומתמיד הייתי מעורב בחיי הקהילה בכלל ובכפר סבא בפרט, התשוקה והרצון לעשות צדק ולשנות תמיד זרמה בעורקי, על אחת כמה וכמה בשנים האחרונות בהן אני מלווה לא מעט משפחות שמתמודדות עם מחלות קשות של מי מיקיריהן ולא פחות קשה מתמודדות עם “מערכת” אטומה, לא צודקת ובעיקר מסורבלת.

במהלך התקופה האחרונה נפגשתי עם רוב המועמדים לראשות העיר, את חלקם אני מכיר זמן רב ואת חלקם הכרתי רק לאחרונה. חייב לומר שהתרשמתי מכולם לטובה, כולם מגיעים לעשות טוב למען העיר, כל אחד ע”פ תפיסת עולמו והאג’נדה שלו.

מאז ומעולם הקו המנחה עבורי הוא כבוד האדם ולא פחות האמונה באדם – כל אדם באשר הוא, אני באמת מאמין שאפשר לנהל מערכת בחירות בהעצמה עצמית מבלי להקטין את האחר. כולי תקווה שכולם ידאגו לשמור על הקו הזה של כבוד והערכה הדדית למרות התחרות, המאבק וכל מה שמסביב לכך.

לסיכום אומר שהבחירה שלי להצטרף ליובל, ממה וענת היא לפני הכל באה ממקום של אמונה מלאה באנשים האלו, ביכולתם, ובעיקר בהון האנושי שאצור בהם.
מעולם לא עשיתי משהו שלא האמנתי בו בכל ליבי וכך גם במקרה הזה, ככל שנחשפתי לעומק ליובל לוי, גיליתי כי יש בו איכויות הרבה מעבר למה שהכרתי ומשם ההחלטה לתת לו את קולי (ואת כולי  ) למען עתידנו ועתיד ילדינו.

אז שיהיה לכולנו בהצלחה ובמיוחד לעיר האהובה שלנו !”.

שלכם,
יובל קדוש

 

תגובות