ביום רביעי הקרוב יקיים סניף הליכוד בכפר סבא אירוע השקת קמפיין לקראת הבחירות המוניציפאליות

לאירוע צפויים להגיע שרי הליכוד – שר העבודה חיים כץ , שר המדע אופיר אקוניס ושר התקשורת איוב קרא. השרים צפויים להודיע על תמיכתם והירתמותם לטובת הליכוד בכפר סבא.

הכנס יתקיים בסניף הליכוד בויצמן 87 כפר סבא בשעה 19:00.

את רשימת הליכוד יוביל אורן כהן המשמש כיו”ר הסניף בכ-17 השנים האחרונות והמשנה לראש העיר בכעשר השנים האחרונות. כהן הוא גם יו”ר דירקטוריון גלי השרון, חבר הנהלת מפעל המים, רכז המועצה הציונית בעיר ואחד מחברי מועצת העיר הפעילים והמוערכים יותר.

כהן מתעתד להצהיר בכנס על התמודדות רשימת הליכוד להגדלת הכח והייצוג במועצת העיר ועל מתן חופש הצבעה לתומכים בהקשר להצבעה לראש העיר שהרי ההצבעה היא בשני פתקים שונים.

כמו כן יוצגו חברי רשימת הליכוד – במקום השני יו”ר מועצת הסניף והמשנה לראש העיר יונה מייקלר שריכז בקדנציה הקודמת את העלייה והקליטה ואמור להמשיך בכך גם בעתיד. במקום השלישי רו”ח אסף פרזמה שיוביל את הדגל החברתי – כלכלי ובמקום הרביעי עו”ד נועם רגב שניר שתרכז את תחום החינוך והתרבות.

אורן כהן: “רשימת הליכוד בקדנציה זו היא רבגונית ומהווה נבחרת מנצחת שתדע להוביל ולסייע בתחומים רבים למען תושבי העיר. נמשיך במדיניות ה”דלת הפתוחה” שהנהגתי בקדנציה הפתוחה ונדע להוות גשר בין עיריית כפר סבא לשרי הממשלה שייתמכו בעשייה שלנו. אני מצפה להגדלה מאד משמעותית בייצוג הליכוד במועצת העיר הקרובה ומזמין את הציבור לכנס ההשקה”/

 

יונה מייקלר :”סניף הליכוד מגובש מאד ויחד אנו יוצאים לדרך מתוך רצון לפעול למען התושבים בתחומים רבים. בימים הקרובים אפתח את מטה העולים ונפעל מתוך המטה המרכזי של הליכוד”.

השר אופיר אקוניס:” אני משתף פעולה כבר שנים רבות עם אורן כהן, יונה מייקלר ויתר החברים בסניף ובהחלט אני רואה פוטנציאל גדול לעשייה המשותפת ועל כן אקרא לתושבי העיר להצטרף לנבחרת הליכוד בבחירות המוניציפאליות”.

 

תגובות