חברת המועצה ענת קלומל נגד העברת צביעת בתי הספר מאב הבית לחברה חיצונית “בגלל שהם לא סתמו חורים בקיר”

הכל בגלל חור בקיר: “סיפור על אִידִיוֹטִיזֵם בעיריית כפר סבא. מדי שנה, בחופש הגדול, עיריית כפר סבא צובעת את קירות בתי הספר בעיר. מדי שנה, העבודה מתבצעת על ידי אבות הבית של בתי הספר.
השנה החליטה העירייה לקחת חברה חיצונית כדי לבצע את הצביעה. עקב כך, הסכום שמוקצה לצביעה עלה מ-900,000 ₪ ל-1,600,000 ₪. ולמה? לפי דברי העירייה: “הם לא סתמו את החורים בקיר”…כך לדברי חברת המועצה ענת קלומל. 

מהעירייה נמסר בתגובה:”לאור פניות של הורים באשר לאיכות הצביעה בבתי הספר ובמטרה לאפשר סביבת לימודים בריאה ונעימה, החלטנו כי אנשי מקצוע מיומנים בתחומם יבצעו את צביעת בתי הספר. אנו מאמינים שבית ספר אסטטי ונקי יוביל להרגשה נעימה יותר ולהצלחה בלימודים בקרב התלמידים. המידע הועבר הן למנהלי בתי הספר והן לאבות הבית כבר בחודש מאי. יש להדגיש כי בתי הספר מנהלים את העבודה באופן ישיר אל מול הקבלנים, שנבחרו בהתאם לנוהל הצעות מחיר המקובל ברשות”.

סגנית ראש העיר, רוויטל לן כהן ביקרה בחריפות את קלומל “את לא רק טועה ומטעה, את ממש עושה את זה במזיד אחרי שקיבלת הסבר מקיף על מה העבודה הנדרשת, ושלא מדובר בסתם צביעה שטחית.
אין שום גבולות לדרך לקושש קולות?”.

קלומל השיבה לה “הבנתי טוב מאוד, שפכטל וסתימת חורים. טוב שאת לא יכולה לצעוק גם פה”.

יוחנן רענן מי שהיה יו”ר ועד ההורים בחטיבת בר לב “בחלק מבתי הספר הצביעה על ידי אבות הבית הייתה מריחת צבע חפיפית. הבן שלי למד 3 שנים באותו חדר כיתה והיו כתמים וחורים שליוו אותם לכל אורך השנים…אין ספק שנדרשת עבודה מקצועית לצביעת בתי הספר (כיתות, חדרי ספח, שטחים ציבוריים – ה כ ל ! לכן, מבחינת מנהל תקין – יש להוציא מכרזים מסודרים ומפוקחים ובהתאם להם לפעול. לי ואני מניח שלרוב הכותבים והקוראים כאן אין האמת יכולת מקצועית לאמוד מה העלות לצביעה איכותית של כל בתי הספר והגנים בעיר”.

 

 

תגובות