המתמודד על ראשות העיר, רפי סער במסר לבוחרים :”זה לא הזמן להפקיר את העיר בידי מחפשי כבוד או מועמדים לא מנוסים”

המתמודד לראשות העיר בכפר סבא, רפי סער במסר לבוחרים. אתר , מביא בפניכם המסר במלואו: “כפר סבא צריכה ראש עיר עם נסיון. אין לנו שנתיים לבזבז על ראש עיר לא מנוסה, שמנסה ללמוד את התפקיד על ראשנו.

“מי שכבר הספיק להכיר אותי ומי מכם שקרא לעומק את תכנית העבודה שלי עבור כפר סבא לעשור הקרוב, כבר יודע שאני אדם של עשייה, של ניסיון מוניציפלי עשיר ושל תכנון קדימה. הניסיון שלי יעבוד בשבילך.
כך למשל, אני כבר יודע ומתוכנן בדיוק מה לעשות בכל יום בשנה הראשונה לאחר שאבחר.

“כפר סבא נעצרה. מוצו כל תכניות המגירה שתוכננו כבר לפני שני עשורים. עכשיו הגיע הזמן לתת לניסיון לעבוד. זה לא הזמן להפקיר את העיר בידי מחפשי כבוד או מועמדים לא מנוסים. זה הזמן להפשיל שרוולים ולעבוד משעת בוקר מוקדמת ועד השעות הקטנות של הלילה. ניסיון שעובד בשבילך הוא כאשר מתחילים מהשטח כשניהלתי כסטודנט צעיר מרכז קהילתי בשכונת יוספטל, והכנסתי בו תכנים של חינוך בלתי פורמלי, שיעורי עזר, תנועת נוער עובד, חוגים ועוד. ניסיון שעובד בשבילך הוא הפעילות סביב השעון כעוזר ראש העיר לשעבר, מר יצחק ולד, במסגרתה טיפלתי בכל מה שקשור לפניות ציבור ושירות לתושבים.

“ניסיון שעובד בשבילך הוא המינוי שלי ע”י מר ולד לתפקיד סמנכ”ל העירייה. במסגרתו פעלתי בתהליכי פיתוח שכונות (שכונת הדרים בכפר סבא, בה ניהלתי בהצלחה את הפרויקט דיור לזוגות צעירים של מחיר למשתכן שבו נמכרו ואוכלסו 550 יחידות דיור), פיתוח אזור התעשייה של כפר סבא, הבאת חברות ההייטק הגדולות החל מחברת יס אל העיר ועד חברות ההייטק בעתיר ידע. ניסיון שעובד בשבילך זה כאשר מוניתי למנכ”ל העירייה בכפר סבא. ניסיון שעובד בשבילך הוא להיות ראש מטה במשרד התקשורת ולעבוד מול לא מעט שרים.

“ניסיון שעובד בשבילך זה להיות מנכ”ל העירייה בהוד השרון, להצעיד אותה קדימה בעל התחומים ולהקים כנגד כל הסיכויים ואל מול כל המתנגדים את הקונסרבטוריון של הוד השרון, שכיום מונה 800 תלמידים. ניסיון שעובד בשבילך זה להיות חשב ממונה בעיר סכנין, ברשות מקרקעי ישראל, מנהל פרויקט של אחיסמך בלוד ולנהל את פרויקט ההרחבה של כוכב יאיר. אני כפר סבאי מלידה, כאן גדלתי, התחנכתי והקמתי משפחה, ואני והניסיון שלי באים לעבוד עבורכם בראשות העיר. יש לנו הרבה מה לעשות – וביחד נצליח!”.

 

 

 

תגובות