איטום בקליק – השוואת מחירי איטום

צריכים עבודת איטום לגגות אבל לא יודעים במי לבחור ומאיפה בכלל מתחילים לחפש לבדוק ולהשוות?? הפתרון הרבה יותר קל ממה שחשבתם – פורטל איטום בקליק החדשני יהפוך לכם את החיים לקלים הרבה יותר.

איך מתבצע הליך החיפוש בפורטל איטום בקליק

 

תוכלו לפנות אלינו באתר האינטרנט או במוקד הטלפוני ונציג שירות של פורטל בקליק יברר אתכם איזה שירות בדיוק אתם צריכים האם איטום לגג רגיל או איטום לגג רעפים וכדומה ומה הדרישות הנוספות שלכם. בשלב השני, נציגי השירות המקצועיים של איטום בקליק יתאימו את סוג האטימה לפי אזור מגוריכם ואז מגיעים לשלב השלישי והמכריע – קבלני איטום מומלצים, מקצועיים ובעלי ניסיון לרבות חברות איטום יצרו אתכם קשר ותוכלו בקלות לבצע השוואת מחירים. הכוח הוא לגמרי בידיים שלכם, מלבד השוואת מחירים תוכלו לנסות להוזיל את העלויות ובסופו של דבר להחליט עם איזה ספק תתחילו לעבוד. כל הספקים שיצרו אתכם קשר הינם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה שיבצעו עבורכם את העבודה בצורה הגבוהה והאיכותית ביותר.

עבודת איטום גגות עושים במקצועיות

 

לא רק היצע נרחב של קבלנים וחברות איטום קיים בשוק, אלא גם היצע חומרי האטימה הינו רב וללא ייעוץ מקצועי לא בהכרח ניתן לדעת באיזה חומר מומלץ להשתמש, מה יבצע את האטימה בצורה מושלמת, מה מתאים מבחינת אקלים לאזור מגוריכם, מה מתאים לגג הספציפי שלכם, ועוד שאלות רבות אשר חשוב לבחון בטרם בוחרים חומר איטום גגות. כמובן, גם לעלויות ותקציבים יש השפעה על ההחלטה במה נשתמש. אז במקום לשבור את הראש ולקחת סיכונים מיותרים, עם איטום בקליק תקבלו הצעות מחיר של חברות איטום מומלצות ומקצועיות, אשר ידעו להתאים עבורכם בצורה מדויקת את חומר האיטום לאזור הנדרש. כמו כן, באיטום בקליק תמצאו מגוון שיטות שמועדפת על כל חברה או קבלן וכך למעשה תוכלו לבצע השוואה טובה עוד יותר בין החברות.

קבלן איטום או חברת איטום – זאת השאלה

 

אז למי שלא ידע, או ידע ולא באמת הבין, קיימת הבחנה בין קבלן לחברה, כאשר הקבלן צריך להיות מורשה לבצע אטימה לגגות בניין ובתים פרטיים. לשם כך הוא עובר קורס ומקבל תעודה ועליו לצבור ניסיון בתחום ורק לאחר מכן הוא הופך להיות קבלן איטום מורשה. לעומתו, חברת איטום יכולה לבצע אטימה לקירות פנים, מרפסות, מרתפים וכדומה מבלי לקבל תעודת מורשה. נראה כי ההבדל מתרכז בעבודת איטום גגות שבישראל מצריך תעודה מורשה.

אמנם מדובר בהבדל יחסית מזערי, אך בפורטל איטום בקליק תוכלו למצוא את הספק שיתאים לכם. כך למשל אם תצטרכו איטום גגות אנו נספק לכם קבלנים ותוכלו לבצע ביניהם השוואות מחיר, ואילו תבקשו איטום למרפסת נציע לכם גם קבלנים וחברות והבחירה היא בידיכם בלבד.

בקרו בפורטל ‘איטום בקליק’ – https://www.click-sealing.co.il

 

 

תגובות