המתמודד לראשות, רפי סער:”נחלץ את כפר סבא מהפקקים וממצוקת החנייה”

המתמודד לראשות העיר, רפי סער:”אחד הנושאים המשמעותיים ביותר בשנים האחרונות בכפר סבא הוא הנושא התחבורתי. אין ספק שהזמן שאנו מבזבזים מידי יום על עמידה בפקקים ועל מציאת מקום חנייה, הוא זמן יקר שאין לו מחיר. בכוונתי לקבוע מדיניות עירונית המתייחסת לעומסים בדרכים ובחניות ולגבש תכנית אסטרטגית תוך שיתוף ציבור על מנת לקדם את תכניותיי.

יש הרבה מה לעשות בתחום התחבורתי אבל בשורה התחתונה, נחלץ את כפר סבא מהפקקים וממצוקת החנייה. הגיע הזמן שנעבור מדיבורים והבטחות למעשים בפועל. מססמאות ריקות לתכנית עבודה אמתית. כפר סבא חייבת ראש עיר עם ניסיון מוניציפלי שיפתור בעיות שעל הפרק ויביא למימוש הפוטנציאל הכה גדול שקיים בעיר”.

בעניין מהיר לעיר אומר סער “פרויקט הוספת הנת”צ ברחוב ויצמן הינו מהלך שערורייתי מצד עיריית כפר סבא. ראשיתו בהונאה גדולה ואחריתו במסמר האחרון בארון הקבורה של הרחוב. כך לא מתנהלים. הוצאת תכנית ללא שיתוף ציבור, ללא עדכון בסיסי בלוחות הזמנים, היקף העבודה וללא התמודדות עם ההשלכות על הסוחרים ברחוב שפשוט יגיעו לפשיטת רגל .

התוכנית תמנע את הגשמת חזוני לרחוב ויצמן והפיכתו ל- street mall המוביל של ישראל. אין לעיריית כפר סבא את הלגיטימיות והמנדט הציבורי להתקדם בתוכנית. עלינו לפעול בכל הכוח על מנת לעצור את העבודות ואת הפרויקט כולו. אני דורש כי עיריית כפר סבא תיתן לי כראש העיר הבא להכריע בסוגיה לאחר שיתוף הציבור ולאחר הצגת תוכניתי לשיקום מרכז העיר”.

 

“נושא שיפור פני כפר סבא ותחזוקה שוטפת של תשתיות העיר על כל חלקיה הינם נושאים מרכזיים. במסגרת תכנית העבודה שלי בתחום פיתוח העיר ושדרוג התשתיות, בכוונתי לקחת אחריות על הסוחרים ועל מרכז העיר היקרה שלנו. בעזרת תכנית עבודה סדורה, חזון, שיתוף פעולה עם בעלי העסקים הקטנים בעיר ותושבי כפר סבא, נצא לדרך חדשה במרכז העיר”. 

תגובות