עיריית כפר סבא השיקה מרכז שירות פנים חדש לעובדי העירייה

עיריית כפר סבא השיקה מרכז שירות פנים חדש עבור עובדי העירייה. המרכז הוקם בשיתוף פעולה של אגף שירות והסברה, אגף משאבי אנוש והדרכה, אגף חינוך, מחלקת גני ילדים ומח’ שכר. המרכז החדש הוקם כחלק מסדר היום האירגוני, לפיו עובד אשר מקבל שירות מצוין ומענה לבקשותיו, יעניק מצדו שירות כזה גם לתושבי העיר.

 

 

חשוב לציין כי עד כה קיבלו העובדים את השירותים באגפים השונים, מה שיצר עומסים ובזבוז זמן יקר, על כן נפתח המרכז החדש, מתוך מטרה לתת מענה לכלל הצרכים במקום אחד.
מרכז השירות החדש לעובד כולל עמדות לקבלת קהל פרונטלי באמצעות נציגים מקצועיים, לצד עמדות ממוחשבות ומתקדמות. בין השירותים שיינתנו במקום: מידע על תלוש השכר; מידע על חסכונות הפנסיה, גמול השתלמות, קרנות השתלמות ועוד. בשלב הראשון יינתן השירות לסייעות גני הילדים ובמרכז יישב גם נציג של מחלקת גני הילדים  ובשלב השני עתיד המרכז להעניק שירות לכלל עובדי העירייה.

מרכז שירות הפנים הינו חלק מקמפיין “משימה אפשרית”, אותו מובילה סמנכ”לית שירות והסברה- צאלה וקסמן גונן, ובניהולו של מנהל מחלקת שירות- ליאור גפן. מדובר על תכנית עבודה חוצת ארגון, שמטרתה ליעל ולשפר את תהליכים במחלקות הליבה הפנים ארגוניות. כתוצאה מתהליך זה, הפך שירות הפנים לנגיש, יעיל וידידותי יותר. במסגרת זו, בוצעו קיצורי תהליכים בירוקרטיים, שימוש במערכות טכנולוגיות ודיגיטליות, שקיפות ומתן מידע נרחב לעובד.

איתי צחר, מנכ”ל העירייה, “עיריית כפר סבא, משקיעה רבות בייעול השירות בארגון. בשנתיים האחרונות למדנו לעומק את כל נושא השירות והתייעצנו עם מומחים מחברות מובילות במשק והתוצאה היא שינוי של תהליכים פנימיים רבים אשר משפרים את השירות. כחלק ממהלך זה, פתחנו את המרכז החדש שייתן מענה לעובדי העירייה. מלאכה רבה עוד לפנינו ואנו נחושים להתמיד ולשפר את כל שנדרש יחד עם העובדים המצוינים בעירייה”.

צאלה וקסמן גונן, סמנכ”לית שירות והסברה, “הקמתו של מרכז השירות הפנים ארגוני הינה שלב נוסף בהתייעלות הארגונית של כלל העירייה. מהלך זה משתלב גם עם הקמתו של עירונט- מרכז השירות לתושב, שנחנך גם הוא לאחרונה. מטרת הקמתם של שני מרכזים אלה הינה לשפר את השירות הפנים ארגוני ואת השירות הניתן לתושב. אני מודה לכל השותפים למהלך, למנהלי ולעובדי המחלקות שהצטרפו למשימה. יחד נחתור למצוינות ארגונית ועירונית”.

איתן צנעני, מ”מ ראש העיר והממונה על אגף שירות וקהילה: “כממונה בעירייה על השירות לתושב, אני רואה חשיבות רבה ביותר למתן השירות הטוב ביותר הן לעובדים והן לתושבי העיר. אין ספק כי עובד שמקבל שירות טוב יותר, יעניק שירות שכזה גם לתושבים. עיריית כפר סבא הובילה מהלכים חסרי תקדים בשנה האחרונה, וביצעה בדיקה ומדידה כדי להביא לשיפור בביצועים”.

תגובות

תגובות