פאני בן – עמי רבינוביץ’, פעילה חברתית מצטרפת לרשימה של רפי סער לראשות העיר

פאני בן- עמי רבינוביץ’, תושבת העיר, בת 38, נשואה ואם לשלשה בנים מצטרפת לרשימה של רפי סער לראשות העיר. פאני בעלת ידע ניהולי נרחב אותה רכשה בעשור האחרון בחברות מובילות בתחום המיזמים הטכנולוגים וידועה כפעילה חברתית שידה בכל.

 

 

במסגרת עשייתה הציבורית משמשת כפעילה וחברה בחוג הרעיוני של מפלגת כולנו ופעילה במפלגה, כנשיאת אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, חברת מועצה באגודת הסטודנטיות והסטודנטים החל משנת 2016, יו”ר ועדת מכרזים באגודת הסטודנטים, סגנית יו”ר מודל האו”ם וחברה במועצת הנשים בכפר סבא.

למה בחרת להצטרף לרפי סער?

“אני מגיעה מעולם משאבי האנוש, אם ראשות העיר הייתה לפי קורות חיים, אין לי ספק שהוא היה מנצח. יש לו רזומה מושלם למשימה המיועדת ותכנית עבודה סדורה ובהירה. עם זאת כשגייסתי מועמדים למשרות שונות, תמיד ביקשתי לקבל “שחקני נשמה”. מנבחר ציבור אני מצפה להמון נשמה. אני פעילה מעל לחודשיים במטה, יצא לי לפגוש לא מעט תושבים שנחשפו לרפי במהלך שירותו הציבורי, מכל השכונות ומכל המגוון הכפר סבאי, כל כך הרבה מעידים עליו שהוא ראה אותם, סייע להם והיה קשוב לצרכיהם. לו זה נראה מובן מאליו שכך צריך לנהוג. עבורי זה המודל לשליחות ציבורית. זה מה ששכנע אותי להצטרף. המניע החברתי חייב להיות הבסיס לפעילות פוליטית אחרת אין למושב זכות קיום, נוסיף לכך צוות מצוין וניסיון מוניציפלי ללא רבב.”

היא מוסיפה על רפי: ” רפי ואני מכירים שנה וחצי לערך. כשביקש ממני להצטרף לצוות שלו ידעתי שאני רוצה לדבר את שכבת הגיל שלי. אלו שחצי מהם גרים בשכירות, עובדים יותר מדי שעות ונזקקים לעזרה בטיפול בילדים יותר מאי פעם, דור הY  , הדור שלצערי איבד אמון במערכת ויצא לרחובות ב2011 כשהוא קורס תחת הנטל. מקבלי השירות הגדולים ביותר של מערכות ציבוריות ומוניציפאליות בפרט וקולם אינו נשמע. אי אפשר לפתור הכל אבל אפשר לפתור הרבה. קיבלתי מרפי סט פתרונות מוניציפאלי לבעיות המהותיות. לדיור בר השגה, לאפשרויות תעסוקה משופרות, לבעיות הפקקים והחניות בכפר סבא, לבניית מערכי סיוע למשפחות צעירות, למערכת חינוך תומכת, לשירות עירוני מודרני וקל למשתמש ועוד… גיבשנו תוכנית למשפחות צעירות ואני סמוכה ובטוחה שיחד נוציא אותה לפעול.”  

בן עמי מצטרפת לרשימה מכובדת ביותר שכוללת את ד”ר אוסנת ספורטה ואבי יבין – מובילי דעת קהל מובהקים בכפר סבא.

רפי סער: “פאני ואני מכירים זה את זה היטב, אני סמוך ובטוח שהיא תתרום את כל היכולות הרבות שלה למען העיר ותושביה. זה רק טבעי שאשת עשייה חברתית מלאת מוטיבציה ובעלת ניסיון עשיר בתפקידי ניהול בכירים תהיה חלק מהרשימה שלנו וחלק מהדרך החדשה של העיר כפר סבא בכל תחומי החיים בעיר”.  

 

 

 

תגובות