מוניות ספיישל לנתב”ג

השגתם דיל מצוין לחו”ל, תכננתם חופשה חלומית, מהזמנת המלון בו תתארחו ועד האטרקציות שתחוו. אחרי אריזה בה בחרתם בקפידה כל פריט שייכנס למזוודה, הגיע הרגע להחליט איך אתם מגיעים לשדה התעופה. לרשותכם עומדות שלוש אופציות: לנסוע לשדה התעופה עם הרכב הפרטי שלכם, לעלות על רכבת ישירות לשדה או להזמין מונית ספיישל לנתב”ג.
מתלבטים? לפניכם מספר שיקולים שחשוב לקחת בחשבון בגיבוש ההחלטה הנכונה.

נסיעה עם רכב פרטי – החנייה על חשבונכם


נסיעה עם הרכב האישי שלכם יכולה כמובן להיות נוחה להפליא, אתם קובעים מתי לצאת, באיזה מסלול לנהוג, אין צורך לנייד את כיסאות הבטיחות של הילדים. אבל מדובר בתענוג שעלול לעלות לכם ביוקר. בנתב”ג ניתן לחנות בחניון לטווח קצר או בחניון לטווח ארוך. חנייה בחניון לטווח קצר של טרמינל 3 עולה כ-18 ₪ לשעה עד 24 שעות ו-4 ₪ לכל רבע שעה נוספת ומעל 24 שעות, תשלמו 80 ₪ ליממה ו-16 ₪ לכל שעה נוספת או חלק ממנה. חנייה בחניון לטווח ארוך בטרמינל 3 תעלה לכם 80 ₪ ליום. בחניון לטווח ארוך של טרמינל 1 תשלמו מעל 24 שעות כ-40 ₪ ליממה. אם אתם מתכוונים לנסוע לפרק זמן קצר, התעריפים גבוהים אך עדיין עשויים להשתלם לכם מהבחינה הכלכלית. אך אם אתם מתעתדים לטוס לפרק זמן ארוך, החנייה תעלה לכם כסף רב – במקרים מסוימים של טיסות זולות, אפילו יותר משעלה לכם כרטיס טיסה. שימו לב גם שמהחניון לטווח ארוך בטרמינל 3 תצטרכו לקחת שאטל עד לשדה ובחזרה. כלומר, להיגרר עם המזוודות מהאוטו לשאטל וחזור. כמו כן, לא כולם אוהבים לנהוג בעצמם לשדה התעופה, בוודאי לא בשעות הלילה או ישירות הביתה אחרי טיסה ארוכה ולנהוג כשאתם לא ערניים, יכול להיות מתיש ובעיקר – מסוכן.

נסיעה ברכבת – לא תמיד אפשר לבנות עליה

נסיעה ברכבת ישראל בקו שמגיע ישירות לנתב”ג יכולה להוות פתרון נוח למי שמעדיף לחסוך בכסף ובפקקים בדרך לשדה. הקו פועל 24 שעות באמצ”ש אבל בסופי שבוע לא תמיד תוכלו להשתמש בשירותי הרכבת, כיוון שמן הסתם היא לא פעילה. ביום שישי הקו פעיל עד השעה 18:00 בערב ואילו במוצ”ש החל מהשעה 21:00. כך שאם אתם מתכוונים להגיע לשדה בשישי אחרי שעות הפעילות או בשבת לפני שעות הפעילות, האופציה אינה תקפה עבורכם. אם אינכם גרים קרוב לתחנת הרכבת שיוצאת מעיר מגוריכם, הרי שתצטרכו ממילא לדאוג לפתרון תחבורתי לצורך הגעה לתחנה. חנייה בתחנת הרכבת עשויה לעלות הרבה כסף ונסיעה באוטובוס היא טרחה עבור רבים, במיוחד למי שסוחב הרבה מטלטלים. כמו כן, לעיתים חלים שיבושים בקו הרכבות ולכן, חשוב לבדוק אם הרכבת אכן פעילה ואין שיבושים כתוצאה מעבודות תחזוקה, הפגנות וכדומה.

מוניות ספיישל לנתב”ג – חיסכון ששווה בדיקה


הגעה במונית לנתב”ג יכולה להוות אופציה נוחה עבור רבים. ראשית, ניתן להזמין מונית ספיישל לשדה מבעוד מועד מבלי להסתמך על אפליקציה בזמן אמת או “לתפוס מונית” על הדרך, בטח לא אם בכוונתכם לצאת לשדה בשעות הלילה וממקום שאינו מרכזי. ניתן לדעת מראש את המחיר וכך לבחון את החיסכון ביחס למה שמקבלים (נוחות, הגעה עד הבית, חיסכון בנהיגה ובחנייה בשדה). אפשר להזמין מוניות לפי מספר הנוסעים. כלומר, מוניות גדולות במיוחד למשפחה גדולה שנוסעת ביחד לשדה ואף לאסוף בני משפחה “על הדרך” בתיאום מראש עם הנהג. הנהגים שמחים לסייע באחסון המטען כך שלא תצטרכו גם להתאמץ יותר מדי הן בשלב האחסון והן בשלב הפריקה בשדה וכמובן שההגעה היא ישירות להורדת הנוסעים בטרמינל המבוקש. כלומר, הכי קרוב שאפשר.

בבואכם לנסוע לשדה התעופה, בחרו את הדרך הנכונה והמשתלמת לכם ביותר. מוניות ספיישל לנתב”ג יחסכו לכם הרבה כאב ראש וגם כסף ולכן הן גם דרך המועדפת על רבים להגיע לשדה בראש שקט.

=

=

=

 

תגובות