סדבון “נחזיר את כפר סבא להיות עיר מובילה בהישגים לימודיים וערכיים, כפי שהייתה בעבר”

=

בעקבות ועידת החינוך שנערכה אתמול בעיר אומר יוסי סדבון, המועמד לראשות העיר: “לאחר הבחירות נאסוף  את כל הרעיונות שהעלו בכירי מערכת החינוך העירונית ונהפוך אותם לתכנית אופרטיבית, שתאושר במועצת העיר החדשה, אשר תקבע לוחות זמנים ותקציבים לביצוע הרפורמות הנדרשות במוסדות החינוך  – ובכלל זה הצורך בהכשרת מבני חטיבה נוספים, שיפוץ תשתיות בבתי ספר מיושנים, הקמת קריית חינוך חדשה, שתיוחד לזרמי לימוד אלטרנטיביים נוכח הביקוש ההולך וגובר לנושא ועוד.

לדבריו, התכנית האסטרטגית של אגף החינוך העירוני בהובלתה של הגברת אורלי פרומן, היא צעד נכון בכיוון של מיפוי צרכי החינוך המשתנים והצגת פתרונות ישימים עבורם. “מועצת העיר החדשה בראשותי תמשיך את העבודה על תכנית זו, תוך התאמתה לסדרי העדיפויות שיאושרו במועצת העיר. נפעל בהתאם להליך עבודה מסודר, אשר יכלול בהכרח גם שיתוף ציבור אמיתי, ושיהיה קשוב לצרכי הנהגות ההורים וייצר מענה מירבי עבורם”.

סדבון הוסיף: “מטרתנו ברורה: להחזיר את כפר סבא להיות עיר מובילה בהישגים לימודיים וערכיים, כפי שהייתה בשנים עברו. את זה ניתן לעשות אך ורק באמצעות הענקת הכלים הטובים ביותר לצוותי ההוראה, באמצעות העמקת ההשקעה הן בחינוך הפורמאלי והן בחינוך הבלתי פורמאלי, באמצעות יצירת רצף חינוכי מינקות ועד בגרות ובאמצעות יצירת פורומים משותפים להנהגות הורים, תלמידים ומנהיגות חינוכית”.

סדבון ציין את הקשר האישי העמוק שלו לנושא החינוך: “אמי המנוחה הייתה מורה מיתולוגית, שדורות של תלמידים מאזור השרון למדו אצלה; אני נשוי לאשת חינוך, התורמת גם היום לקהילה; ואני אישית כיהנתי משך 11 שנים כסגן נשיא מכללת רמת-גן, כאשר בתקופה זו פעלה תחת אחריותי חטיבה עליונה של תלמידי ט’-י”ב. פעלתי שנים רבות בוועדי הורים בבתי ספר בהם למדו ילדי. אני מכיר את האתגרים שבהוראה, ואת החשיבות שבהיותה התחנה הראשונה שבה נתקלים ילדינו ב”עולם הגדול”, מרגע כניסתם לגני הילדים ועד לרגע שבו הם עומדים ערב גיוסם לצה”ל. מהמקום הזה, של הבנת החשיבות המכרעת של החינוך על חיי ילדינו, ובעצם על העתיד של כולנו, אני מתכוון לפעול להעמקת ההשקעה במערכת הזו, בילדים והנוער הנפלאים שלנו, ובעתידה של כפר סבא כולה”.

=

יוסי סדבון. המועמד לראשות העיר

=

תגובות