קבלו את השמיניה הפותחת של המועמד לראשות, יובל לוי: 50 אחוז נשים 50 אחוז גברים

=

לוי: “אני מאמין בשוויון בין נשים לגברים בעיר. רשימת הסיעה שלי היא הביטוי הכי משמעותי לזה. נשים צריכות להיות מוצבות במגוון מקומות מרכזיים ומשרות מפתח בעיר ובמועצה”.

יובל לוי, המועמד לראשות עיריית כפר סבא בצעד משמעותי לקידום נשות העיר. השבוע נחשף מטה יובל לוי להעצמת הנשים בראשותה של ליאת עיואן, דמות נשית משמעותית בעיר, שהובילה פרוייקטים לקידום מעמד האישה. למטה הצטרפו נשים מתחומי החינוך, הספורט, הטכנולוגיה ועוד.

ד”ר ענת קלומל צוויג, חברת מועצת העיר, מובילה בראש רשימת הנשים של תפו”ח: “נביא לשוויון מגדרי בעיר. מנהיגות ומגדר הינו תחום שמעסיק אותי רבות בפעילותי. אני חברת הנהלת איגוד נבחרות הציבור ברשויות המקומיות. אנו פועלות לחיזוק מעמדן של חברות המועצה. כדירקטורית בחברה הכלכלית התנגדתי למינוי חברי ועדה אשר לא כללה נשים ודרשתי שכל ועדת מכרזים תכלול גם אישה. עם יובל כראש עיר נקדם את מעמדן של הנשים במקומות משמעותיים בעיר”.

ליאת עיואן: “הפוליטיקה היא כלי שבאמצעותו אפשר להפוך את הנשים לשוות והפוליטיקה עם יובל לוי מבטיחה זאת. לכן אני פה. נעבוד שכם לשכם, נשים וגברים, בשוויון מלא, כדי שיובל לוי יהיה ראש עיר בכפר סבא. אני רוצה לראות את עיר שתוביל את מעמד האישה בדרגות הנבחרים, המקצוע והחברה”.

 

=

תגובות