המתמודד לראשות בהוד השרון, ד”ר יואב רוזן:”חייבים להוריד את המסכה מעל פניה של קריב”

רוזן: ״מגיע לתושבי הוד השרון להיות חשופים ומודעים לכל המתרחש בעירם. חייבים להוריד את המסכה מעל פניה של קריב. התרגיל המסריח של חי אדיב לפרוש אבל להשאיר מאחוריו את קריב שלוחתו באמצעות אחיו נחשף במלוא מערומיו. התושבים צריכים להבין שכל קול לקריב הוא קול בעד המשך כהונתו של חי אדיב״.

“ראש העיר, מר חי אדיב, ממשיך לבטל ישיבות מועצה זו אחר זו על מנת שלא תעבורנה החלטות חשובות אשר יבואו לרווחת תושבי העיר”.

״חי מספק לקריב כבר עכשיו הגנה כאשר הוא מסרב לקיים ישיבות מועצה על מנת שלא תעבורנה החלטות שמקדמות את זכויותיהם של תושבים כמוחניה חינם שאני מנסה להעביר כבר חצי שנה ללא הצלחה״.

כבר כמה חודשים שנשלחים מכתבים אל ראש העיר הנוכחי, חי אדיב, המתריעים על השערורייה שבאי כינוס ישיבות מועצה בהתאם לחוק ובמיוחד כשעל סדר היום נושאים דחופים וחשובים לדיון.

עוד מוסיף רוזן: ״אדיב גם מונע דיון בענין מדידות הארנונה שהביאו לעליה של עשרות אחוזים בתשלומי הארנונה של כמעט כל תושב בעיר. זה עוד דיון שיעזור לתושבים שאני מבקש להעלות כבר כמה חודשים, אבל גם הדיון הזה מקדם מועמדים אחרים על חשבונה של קריב ולזה אדיב לא יתן יד. הוא וקריב מוכרים אתכם בשביל פוליטיקה קטנה ועלובה. זה הזמן  להפסיק את שלטון הפוליטיקה והקומבינות. זכרו זאת ב-30 באוקטובר״.

מסביבתה של יפעת קריב מוסרים; “זהו עוד ניסיון מגוחך של יואב רוזן לקושש קולות. הסקרים מראים את התרסקותו והוא יורה לכל הכיוונים. מפליא לגלות שיש קשר תמוה בין עמודי פייסבוק פיקטיביים ממומנים, ואמירותיו של רוזן לכאורה שכל מטרתן הן השמצות כנגד המועמדת המובילה. יפעת נלחמה בעשר שנים האחרונות כנגד חי אדיב בהיותה חברת אופוזיציה היחידה מבין כל המתמודדים שלא חברה לחי אף פעם! יפעת נלחמת בפומבי מול אינטרסנטים וכנגד תוכניותיו האימתניות של אדיב לבניה צפופה וגבוהה, תכניות שרמסו את הוד השרון. אנו ממליצים לתקשורת להתמקד בשאלה במי חי אדיב תומך. אולי אפשר לשאול את הסגנים שלו ובעיקר את מר רוזן שהיה סגנו בארבע שנים האחרונות, איש סודו ויד ימינו, ואף אישר את תקציבי העיר כל פעם מחדש למנגינת החליל של חי. ב30 באוקטובר על הציבור להכריע . יפעת קריב היא ההזדמנות שלנו לשלטון מקצועי, הוגן, ישר ונקי שמגיע לתושבי הוד השרון”.

 

יפעת קריב. מסכות?

תגובות