המתמודדת לראשות, הדר לביא, בביקורת חריפה נגד העירייה:”שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים רבות מהסייעות לא יודעות עדיין באיזה גן יועסקו אם בכלל”

=

“יש דברים שלאף אחד אסור לעבור עליהם לסדר היום. אחד מהם הוא היחס של העירייה כלפי אלו שדואגות לילדים שלנו בכל יום – הסייעות והמשלבות במערכת החינוך”, מבהירה המתמודדת לראשות העיר, הדר לביא “זה לא סוד שמדובר בעבודה קשה בשכר נמוך, אבל לאחרונה שוחחתי עם כמה מהן והזדעזעתי לשמוע על מצבן: שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים רבות מהן לא יודעות עדיין באיזה גן יועסקו אם בכלל. יום חופשה? אין דבר כזה. רק באוגוסט. יום מחלה? גם לא ממש – על סייעות ומשלבות מופעל לחץ להתייצב לעבודה מצוננות ועם חום “כי אין מי שתחליף אותך”. יש מפגש חובה לסייעות? זה לא בתשלום, ותקבלי עליו התראה רק יום לפני”. 

לטענת לביא “סייעות ומשלבות ניסו להעלות את הנושאים האלו ואחרים מול העירייה שוב ושוב, אבל לא זכו לאוזן קשבת, ולפעמים גם ליחס מזלזל של ממש. לאף עובד לא מגיע יחס כזה, ובטח לא למי שדואג לילדינו. כשהסייעות יזכו ליחס הוגן ומכבד כולנו נרוויח: הגננות, ההורים, וכמובן הילדים. אני מתייצבת היום לצד הסייעות והמשלבות כתושבת וכאימא לילד בגן, ומבטיחה לעמוד לצידן גם כראש העיר”.

=

הדר לביא

=

=

תגובות