3 פעילויות מקוריות לימי הולדת שכדאי לשקול

כמעט כל חגיגות היום הולדת דומות: סרט, ארוחה בחוץ ואולי איזו מחווה קטנה. אבל למה להסתפק במשהו שגרתי כשאפשר להוסיף פעילות בלתי נשכחת שכל המשפחה תזכור?  בכתבה הבאה תמצאו לא פחות מ 3 פעילויות מקוריות שיהפכו את היום הולדת של האנשים שאתם הכי אוהבים לאירוע שכולם ידברו עליו עוד הרבה שנים.

שירה בציבור

שירה בציבור היא פעילות מהנה משום שהיא מאפשרת לכולנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולשאוג בקולי קולות. יחד עם זאת, חשוב לבחור במפעיל מיומן אשר יספק לכולם את ההרגשה הנוחה וידע להפעיל גם את השקטים שבחבורה . לכן, שירה בציבור עם נדב לב היא תמיד אופציה ששווה לשקול משום שאתם יכולים להיות בטוחים שעד סוף הערב  כולם כבר יהפכו למקהלה.

טיפ חשוב:

לפני בחירה בזמר או בזמרת שתעביר לכם את הערב, כדאי לבחור ברשימת שירים שמתאימה למאורע. כדאי לשלב את הפייבוריטים של חתן או כלת השמחה ולהתכונן עם מילים של כל השירים. ולכל מי שחושש מקצת זיופים: כדאי לו לדעת  שזה החלק הכי מהנה בערב.

מופע פיוטים

מופע פיוטים צריך להיות הבחירה הראשונה עבור כל מי שמתרגש משירת בית הכנסת או שסתם מעריך מופע חזנות איכותי. למעשה, מופע פיוטים עשוי להיות הבחירה הראשונה עבור אירועי יום הולדת של הציבור הדתי, המסורתי או כאלו אשר מעריכים מוסיקה יהודית שורשית. ובינינו, מי לא הופך סנטימנטלי כאשר השירים הכי יהודיים מתנגנים ברקע.

טיפ חשוב:

לפני שמזמינים מופע פיוטים, חשוב לבדוק את ההתאמה של המופע לקהל היעד ואת איכות הפייטנים. בעוד שחלק מהפייטנים יספקו לכם חוויה חד פעמית, אחרים לא יצליחו להעביר את המסר היהודי השורשי שמוכר לכולנו. כך שחשוב לשמוע מקבץ קטעים או לפחות ללכת לקונצרט לדוגמא.

להקה בלייב

אין כמו מסיבה עם מוזיקה חייה שמכתיבה את הקצב לכל הערב ומספקת אווירה נעימה לכל המוזמנים. מעבר לעובדה שמופע אינסטרומנטלי משדרג כל מסיבת יום הולדת ונותן סאונד טראק אמיתי לכל חגיגה, הוא יוצר תחושה מרהיבה. הצלילים שיוצאים מכל פריטת מיתר והפלייליסט שמותאם לחתן או לכלת השמחה, תמיד עושים את העבודה.

טיפ חשוב:

חשוב לבחור בלהקה אשר מנגנת במגוון של כלים ואשר תתאים את עצמה לרצונות המוזיקליים שלכם. חלק מן הלהקות אפילו ישמחו לספק לחתן או לכלת השמחה הזדמנות לעלות לבצע שיר בהפתעה.

לסיכום. בין אם אתם בוחרים באופציה של הופעה בלייב או דווקא מעדיפים שירה בציבור עם נדב לב, אתם לא יכולים לטעות. כי תמיד יזכרו לכם את התעוזה, המקוריות ואת האווירה השמחה שיצרתם.

=

=

תגובות