יו”ר הפועל כפר סבא לשעבר, מנכ”ל בית הדיור המוגן עד 120 שאולי דור, מצטרף לרפי סער

=

שאולי דור, תושב העיר ואב לשלושה כיהן בעבורו כיו”ר הפועל כפר סבא בכדורסל במשך עשור. תחת הנהגתו המועדון התעצם והפך למעשה לתנועת נוער שמטרתה היא לגדל בני נוער ערכיים על חינוך לאורח חיים ספורטיבי. אחת ההצלחות הגדולות בתקופה זו היא הפיכת מחלקת הבנות למעצמה של ממש בעיר מעשרות בודדות למאות שחקניות.

בנוסף, היה פעיל ביותר כחבר הנהגת ההורים העירונית ושימש כיו”ר וועד ההורים של בית הספר ‘אוסישקין’ שם למדו ילדיו. היום, שואלי הינו מנכ”ל בית הדיור המוגן היוקרתי “עד 120” בהוד השרון זאת, לאחר שבשנים האחרונות שימש כמנכ”ל של מספר בתי מלון ומנכ”ל רשת בתי מלון.

שאולי דור: “לאחר היכרות מעמיקה עם רפי סער, אני סמוך ובטוח שהוא האיש הנכון בזמן הנכון. רפי הוא איש חזון, איש עשייה ושטח אשר רואה את הבעיות הגדולות והקטנות בעיר כאחד. חיפשתי ומצאתי בו איש מקצוע חרוץ וחדור מוטיבציה שבא לעבוד עבור התושבים. הניסיון הרחב של רפי בתחום המוניציפלי יחד עם הצוות הנפלא של רשימתו הם המפתח לקידומה של כפר סבא והפיכתה לעיר המובילה בשרון”.  

שאולי דור לקח על עצמו כתפקיד התנדבותי להוביל את תחום הגיל השלישי בעיר לאחר הבחירות וזאת כחלק מתכנית העבודה של רפי סער לעתיד כפר סבא.  

רפי סער: “אני שמח וגאה על הצטרפותו של שאולי דור לצוות המוביל שלנו. שואלי הוא איש רב פעלים אשר ניסיונו הרחב מייצג נאמנה את הדרך החדשה של כפר סבא. לשאולי ניסיון וידע נרחב בתחום הגיל השלישי והחינוך הבלתי פורמלי, ניסיון אשר אותו הוא יתרום למען העיר ותושביה”.

=

=

תגובות