המועמדת לראשות העיר, מירית שקד-ברק, כבשה את היעד הראשון: קמפיין ההד סטרט שפתחה חצה יעדו וגייס למעלה ממאה וחמישים אלף שקלים

לאחר שלושה שבועות של קמפיין גיוס המונים חצה בשישי האחרון קמפיין ההד סטרט של מירית שקד-ברק מועמדת התפוזים את יעד הגיוס שלו, זהו קמפיין ייחודי מסוגו בזירה המוניציפלית בו מועמדת מבקשת את תמיכתו הכספית של הציבור בריצה לראשות העיר.

שקד-ברק הבטיחה במהלך הקמפיין שלה כי תהיה מחויבת לתושבי כפר סבא ולהם בלבד, ללא מחויבות לבעלי הון או אינטרס וקמפיין מימון ההמונים הינו חלק משמעותי בהבטחה הזו.

“תודה רבה לכל המאמינים בדרך של שקיפות יושרה ודאגה לאינטרסים של התושבים. תודה רבה למאות התומכים בפרויקט מימון ההמונים. אתם הוכחתם כי הגיעה העת שהכוח יחזור לתושבים” אמרה שקד-ברק עם סיום הקמפיין והוסיפה הגיע הזמן לומר לתושבי העיר כפר סבא – קודם אנחנו!”.

 

בתוך כך, האלוף והשר לשעבר מתן וילנאי והאדריכלית פעילת מאבקי הדיור אורנה אנג’ל השתתפו בהשקת כוסית לשנה החדשה במטה מירית שקד-ברק המועמדת לראשות העיר כפר סבא.

האלוף במיל’, השר ושגריר ישראל בסין לשעבר מתן וילנאי, התארח ביום רביעי בהרמת כוסית לשנה החדשה  שנערך על ידי מטה הבחירות של מירית שקד-ברק, מועמדת סיעת התפוזים לראשות העיר כפר-סבא. בארוע הביע וילנאי תמיכה בשקד-ברק וקרא לתמוך במועמדותה לראשות העיר.

“אין לי ספק בכלל שצריך לתמוך במירית, היא אישה פעלתנית, חכמה, עם עוצמה אדירה וזו הזדמנות פז, אם יהיו לנו נשים כאלו בכל פינה ובכל מקום זהו רווח נקי למדינת ישראל ולא רק לכפר סבא וצריך כאלו”, אמר וילנאי על שקד-ברק עמו עבדה בהיותו שר המדע והספורט וציין את היכרותו עמה גם דרך מאבקים חברתיים שהובילה.

 

האדריכלית והמומחית לקיימות אורנה אנג’ל אשר פועלת עם מירית שקד ברק במסגרת בינוי שיפוי הארצי אמרה : “העולם משתנה לנגד עינינו. שקיפות ושיתוף הציבור בהחלטות הם צו השעה. מירית תוביל את כל אלה, כי יש לה את ההבנה בחשיבות הערכים האלה בעומק ליבה”.

 “שקד – ברק הודתה לתומכיה, אני מודה על התמיכה ועל העבודה המאומצת של המתנדבים שעושים ימים כלילות להצלחת המהפיכה של מנהיגות נשית, עיר נגישה וירוקה בשלב הבא נחזיר את כפר סבא לתושבים !”. 

 

מירית שקד ברק

תגובות