איך לבחור בריכה מתנפחת לילדים?

כל הילדים ממתינים לעונת הקיץ ולחופש הגדול, וההורים חייבים לתכנן פעילויות עמם כדי לעבור בהצלחה את החודשיים החמים. בין אם גרים בדירה עם מרפסת ובין אם גרים בבית פרטי עם חצר, כדאי לרכוש בריכה מתנפחת באיכות גבוהה ובהתאם לגיל הילדים. יש מגוון דגמים של בריכות שחייה מתנפחות המיועדות לילדים, חשוב לבחור דגם איכותי ועמיד ולהימנע מהדגמים הפשוטים, וכמובן יש להשגיח על הילדים כאשר הם שוהים בבריכה ואין להסיר את העיניים מהם ולו לרגע אחד.

כדי לבחור בריכה מתנפחת לילדים עליכם לענות על מספר שאלות, ובהתאם לתשובות שלכם תוכלו לבחור בדגם המתאים ביותר עבורכם.

מה גודל הבריכה המתאים ביותר עבורכם?

יש בריכות שחייה מתנפחות בשלל גדלים לבחירה, לכן השאלה הראשונה שאתם חייבים לשאול היא מהו הגודל האופטימלי שמתאים לכם. למעשה, עליכם לבחור בריכת שחייה בהתאם למגבלות השטח, במיוחד אם אתם מתכננים להציב את הבריכה במרפסת או במידה ויש לכם גינת נוי קטנה. יש בריכות מתנפחות עגולות ומלבניות, עם או ללא קונסטרוקציה ורגליים ממתכת.

לתינוקות ולילדים קטנים כדאי לרכוש בריכה קטנה יחסית, אפשר להסתפק בגודל של 122X25.4 ס”מ שעלותה כמה עשרות שקלים בלבד, יש גם בריכות מתנפחות גדולות, לדוגמה בריכה בגודל 305X183X56 ס”מ, זו בריכה שיכולה להתאים למרפסת גדולה ולחצר פרטית.

צורת הבריכה

כאמור, בריכות מתנפחות מגיעות בשתי צורות עיקריות, בריכה עגולה או מלבנית. מבחינת הילדים אין הבדל, הם ישמחו לטבול במים הנעימים בכל בריכה, ללא קשר לצורתה. עם זאת, יתכן ובריכה עגולה פחות תתאים לכם בגלל מגבלות שטח, ובריכה מלבנית מזכירה בצורתה את הבריכות הגדולות, לכן רבים מעדיפים צורה זו.

נפח הבריכה

ככל שהבריכה המתנפחת גדולה יותר, כך עליכם למלא יותר מים, וגם משימת הניקוי וריקון המים אורכת יותר זמן. אם אתם רוכשים בריכה מתנפחת לפעוטות כדאי לבחור דגם יחסית קטן ומומלץ למלא מעט מים. עם זאת, חשוב לזכור כי תינוק יכול לטבוע גם בבריכה עם מים בגובה 2-3 ס”מ, לכן חשוב להשגיח על הילדים כל הזמן.

במידה והחלטתם לרכוש דגם גדול של בריכה מתנפחת כדאי להתקין אותה קרוב ככל הניתן לברז מים. כך לא תיאלצו לסחוב דליי מים רבים כדי למלא את הבריכה.

עמידות וחומרי גלם

רוב בריכות השחייה המתנפחות עשויות מ-PVC, חומר פלסטי עמיד וקשיח. יש בריכות מתנפחות עם תמיכה ומסגרת ממתכת, חשוב לוודא כי המתכת עמידה ומצופה בחומר למניעת קורוזיה. כמו כן, כדאי להשקיע כמה שקלים יותר ולרכוש בריכה מתנפחת לילדים באיכות גבוהה ולא מוצר פשוט שאינו בטיחותי ועמיד.

מהו התקציב שלכם?

המחיר של בריכות מתנפחות מתחיל בכמה עשרות שקלים עד כמה מאות שלקים. בהתאם לתקציב המתאים לכם תוכלו למצוא בריכה איכותית ובטיחותית שתחזיק מעמד יותר מקיץ אחד. כדי להוזיל עלויות מומלץ לרכוש את הבריכה ישירות מהיבואן, כך תחסכו פערי תיווך ותבחרו דגם איכותי ועמיד יותר.

למגוון בריכות שחייה וציוד לבריכות, כנסו לאתר קולפול

תגובות