אורן כהן המשנה לראש העיר : “אמשיך להיות גשר בין עיריית כפר סבא למשרדי הממשלה למען תושבי העיר”

אחד הנושאים החשובים שמדגישים בליכוד מתחילת הקמפיין הוא העובדה שכנציגי מפלגת השילטון הם ימשיכו להיות גשר בין ממשלת ישראל על משרדיה השונים לבין עיריית כפר סבא.

אחרי שכבר הגיעו לעיר השרים חיים כץ, אופיר אקוניס ואיוב קרא, הרי שבשבוע החולף הגיע לכפר סבא כדי לתמוך בליכוד המקומי וברשימה למועצת העיר, שר החינוך לשעבר ומי שגם מתעתד להיות שר בכיר בעתיד גדעון סער. סער הגיע לחוג בית אצל מש’ פברי משכונת קפלן. יש לציין שהמארחת אהובה פברי היתה בעברה מורתו של ראש רשימת הליכוד אורן כהן. כהן פרס את משנתו וה”אני מאמין” שלו בתחום החינוך וסער הוסיף את ההקשר הארצי. כל חוג הבית שודר בשידור חי באמצעות האינטרנט והפייסבוק וזכה לכ-1500 צפיות.

 

מספר ימים אחר כך הגיעו גם ראש העיר ירושלים ניר ברקת וכן הח”כים אמיר אוחנה ושרן השכל. גם הביעו תמיכה בליכוד והדגישו את הפעילות הציבורית הענפה של אורן כהן, יונה מייקלר וחברי רשימת הליכוד. חשוב לזכור שח”כ השכל היא כפר סבאית ואת דרכה הפוליטת החלה כמועמדת לרשימת הליכוד לבחירות המוניציפאליות הקודמות.

עוד צפויים להגיע בקרוב השרים רגב, ארדן, ישראל כץ וביום שישי הקרוב השרה גילה גמליאל.

אורן כהן: “אחרי שנפגשתי בשבוע שעבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וקיבלתי ממנו את ברכת הדרך, הגעת מרבית השרים לכפר סבא בזה אחר זה, מדגישים את החשיבות של הליכוד בכפר סבא כגשר לממשלת ישראל ומשרדי הממשלה. בכוונתי להמשיך להוביל את הנהגת העיר אחרי הבחירות ולהיות אבן שואבת למען פיתוח ובניין העיר”.

 

תגובות