מסיבות רווקים על יאכטה: היום כולם יכולים

מתכננים מסיבת רווקים לוהטת בהשתתפות כל החברים? מעוניינות להפיק מסיבת רווקות מלהיבה, אקסקלוסיבית וייחודית? כדאי לכם לעשות את המסיבה על יאכטה מפוארת.

אין כמו מסיבה על יאכטה בלב ים, עם כל החברים או החברות, עם מוזיקה טובה, אלכוהול בשפע, אוכל מעולה, שמש, מים צלולים ונוף עוצר נשימה של מרחבי הים. כדי להפיק מסיבת רווקים או רווקות על יאכטה ניתן לפנות למועדון יאכטות המציע הפלגות חווייתיות בים התיכון, כאשר ניתן לשכור יאכטה למספר שעות, ליום שלם או להפלגה קצרה, וליהנות ממסיבה מושקעת ומחוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים.

שלל פינוקים במהלך ההפלגה

כאשר מתכננים מסיבת רווקים או רווקות חשוב לבחור מקום מנצח, בהתאמה למספר המשתתפים ולמגבלות התקציב – כך המליצו לנו בחברת שיא גל בהרצליה, המציעה שירותי השכרת יאכטות. אומנם אפשר להפיק את המסיבה במקומות רבים כמו לופט, מתחם צימרים, אולם אירועים קטן, בית פרטי או וילה עם בריכה וחצר, או אפילו לתכנן את האירוע בחיק הטבע (למשל בחוף הים). עם זאת כדי להפיק אירוע נוצץ, מרגש ובלתי נשכח, כדאי לשכור יאכטה עם סקיפר מקצועי ואדיב, וליהנות מהפלגה ללב ים או מול חופי ישראל.

במהלך ההפלגה המשתתפים יכולים לקפוץ למים הקרירים והנעימים, לרקוד לצליל המוזיקה, ליהנות ממשחקי גיבוש וחברה, לשוחח, לאכול וכמובן ללגום אלכוהול משובח. כדי לשדרג את המסיבה, כדאי להתייעץ עם החברה המתמחה בהפקת מסיבות רווקים ורווקות על יאכטה. צוות החברה יכול להמליץ על מגוון תוספות ופינוקים למסיבה, לדוגמה עיצוב בבלונים, טיפולים לגוף ולנפש על ידי מטפלים מנוסים, ארוחה על האש עם דגים טריים ובשרים איכותיים, שמפניה קרה המוגשת בדלי מעוצב עם קרח ועוד.

אפשר להזמין את האוכל מבעלי היאכטה, קיימת אפשרות להזמין קייטרינג לפני היציאה להפלגה, אפשר גם לרכוש כיבוד, חטיפים, פיצות ואוכל טעים אחר לפני ההפלגה. אך מומלץ לבחור בתפריט מקורי המוצע על ידי בעלי היאכטה, התפריט כולל שפע פינוקים לכל המשתתפים במסיבה, ניתן להזמין פלטת גבינות, נקניקים, סושי, ירקות, פירות, מגשי אירוח עם כריכים בריאים בשלל מילויים לבחירה, פלטה מרשימה של טורטיות, קישים או פטיפורים ועוד.

 

בילוי חווייתי בלב ים

רגע לפני מועד החתונה נהוג לערוך מסיבה לחתן ולכלה. החברים מתכננים מסיבת רווקים תוססת ושמחה עם שלל פינוקים, בעוד החברות הטובות של הכלה לעתיד מתכננות עבורה מסיבה מדהימה עם אוכל טעים, אלכוהול איכותי, פינוקים וגימיקים מדליקים. מסיבה על יאכטה נחשבת לחלום רטוב עבור גברים ונשים: אפשר לחגוג בדיסקרטיות וללא הפרעה, ובמהלך ההפלגה אפשר גם לקבל שיעורי ימאות, ליהנות מהסברים מעניינים מהסקיפר וכמובן לבלות יחדיו ולחגוג את האירוע לפני שינוי סטטוס בחיים.

לפני השכרת יאכטה למסיבת רווקים או רווקות כדאי לקרוא אודות היאכטה, לברר איזה מתקנים יש וחשוב לברר מראש האם ניתן לעצב את הסיפון, האם ניתן להזמין אוכל מבעלי היאכטה, וחשוב לבדוק מראש את נושא הביטוח.

והעיקר? ליהנות כמובן.

=

=

=

 

 

תגובות