כך תשדרגו את חלל החדר עם כריות נוי מעוצבות

כריות נוי הפכו זה מכבר לפריט חובה בכל בית. הן מהוות אלמנט עיצובי חשוב וניתן להניח אותן על המיטות בחדרי השינה, על ספות האירוח בסלון ובמערכת הישיבה בגינה או במרפסת. הכריות היפות והמעוצבות משמשות גם כאלמנט עיצובי במשרדים, בבתי קפה, במסעדות ובשלל מקומות נוספים.

 

 

בחירה נכונה של כריות נוי מבטיחה לכם עיצוב מקורי ומלהיב בבית או במשרד. הכריות המעוצבות מקנות אווירה נעימה ונינוחה, הן גם מקנות תחושה ביתית וחמימה. כריות נוי הן פתרון זול וזמין לעיצוב הבית או המשרד. לעיתים די בהחלפת הכריות הקיימות כדי לשדרג את עיצוב הסלון או חדר השינה, ובמחיר שווה לכל כיס זוכים לבית מעוצב עם אווירה נפלאה.

הכריות משתלבות היטב בעיצוב הכללי

כדי להכניס מעט צבע לחיים וליהנות מעיצוב מקורי ומלהיב בסלון, בחדר השינה או במשרד, ניתן לבחור כריות נוי בעיצוב מקורי וייחודי, יש מגוון דגמים ואפשרויות, אפשר לשלב בין כריות גדולות לקטנות, עם ציפוי בגוון אחיד או ססגוני.

לכריות יש תפקיד מרכזי בעיצוב הבית או המשרד, אך הן מהוות גם פתרון פרקטי לישיבה נוחה ונעימה יותר על הספות או המיטה. מומלץ לבחור כריות באיכות גבוהה ובגוון המתאים לקונספט העיצוב בבית או בעסק. אפשר לבחור כריות בגוונים דומיננטיים כדי לשבור את הגוון האחיד של הקירות וכדי להוסיף צבע לחיים.

בעת בחירת הכריות חשוב לשים לב לגודל שלהן, למידת נוחות השימוש, לפרקטיות, וכמובן למחיר. באמצעות פיזור מספר כריות מעוצבות בסלון או בחדר השינה ניתן לשנות באופן משמעותי את המראה והאווירה בחלל החדר, ובמחיר משתלם ואטרקטיבי זוכים לעיצוב מקורי ומלהיב ולתחושה של בית חם ונעים יותר.

עם זאת, חשוב לוודא כי עיצוב הכריות מתאים לקונספט העיצובי הקיים בחלל החדר. הכריות יכולות לשמש כנקודת מוצא המכתיבה את הגוונים של שאר מוצרי הטקסטיל ופריטי הריהוט בחלל החדר, כך לדוגמה ניתן לבחור כריות יפות בגוון אדום ונועז המשתלב היטב עם רהיטים בגוון שחור וקירות לבנים או בצבע אחר.

טיפים לבחירת כריות נוי

כאשר בוחרים כריות לבית או למשרד חשוב לבחור בגודל המתאים ביותר, יש להתחשב בגודל ספת האירוח או המיטה, ניתן לשלב כמה כריות בגדלים שונים. מומלץ לרכוש כרית בסיסית נוחה ורכה, עדיף לבחור כריות מעט תפוחות בגלל הנוחות והמגע הנעים. את הכרית הבסיסית ניתן לעטוף בכיסויים שונים מבד לפי הטעם האישי. אין צורך לרכוש מספר גדול של כריות, ניתן להסתפק בפריטים בודדים כדי לשדרג את העיצוב.

באמצעות הכריות ניתן להגיע להרמוניה עיצובית נפלאה ומקורית, אפשר לרכוש סט של כריות בגדלים שונים כדי ליהנות מעיצוב ייחודי, אך יש להחליט מראש על העיצוב הרצוי, ובהתאם לכך לרכוש את הכריות מחברה מוכרת המשווקת כריות איכותיות במגוון גוונים, טקסטורות ומרקמים.

 

 

 

 

תגובות