מתי דרוש ליווי של משרד עורכי דין דיני עבודה?

כשאתם מפעילים עסק, מקימים עסק חדש או מנהלים מחלקת משאבי אנוש, המחשבה הראשונה שלכם היא אם אתם צריכים או לא צריכים עורך דין המתמחה בדיני עבודה. השיקולים שלכם נוגעים למוצרים או לשירותים שאתם מציעים, וללקוחות אותם אתם מקווים למשוך, וכשאתם חושבים על עובדים, אתם חושבים על משכורות, שעות עבודה והטבות סוציאליות.

בעלי עסקים, מנהלי ארגונים, מנהלי כוח אדם: האם אתם צריכים שירותי עורך דין דיני עבודה? מתי בדיוק תזדקקו לשירותים שלו? באופן שוטף או רק בעת הגשת תביעות של עובדים? האם אתם חושבים על עורך דין שימוקם במספר גבוה ברשימת החיוג המהיר שלכם, או שאתם שוקלים ליצור קשר עם איש מקצוע זה רק לאחר שהוגשה נגדכם תביעה או להיפך, כשאתם מתכוונים להגיש תביעה נגד עובד?

אף אחד לא אוהב לחשוב על הצורך בשירותים משפטיים. אבל מוטב להיות מוכנים לכל תרחיש

מנהלים בכירים או אנשי צוותים מקצועיים אינם שמחים להתחיל את דרכם בארגון עם מחשבה שעליהם להיות מוכנים ומוגנים מפני תביעה תעסוקתית אפשרית. אחרי הכול, למעט מאוד מנהלים יש כוונה לשבור

את כל החוקים. אך הבעיה היא שחוקי דיני עבודה הם תחום מורכב.

זה נשמע משוגע, אבל אתם צריכים עורך דין דיני עבודה שילווה אתכם בהתנהלות הארגונית שלכם, במיוחד אם אינכם רוצים לשלם הון על תוצאות שאינן אופטימליות של הליכים משפטיים יקרים.

גם (או בעיקר) עובדים זקוקים לייעוץ משפטי של עורך דין המתמחה בדיני עבודה

גם לעובדים יש היום דיאלוג מתמשך עם עורכי דין המתמחים בדיני עבודה, והם זקוקים לקבלת ייעוץ מקצועי הנוגע למצבים יומיומיים שבהם הם נתקלים בטווח יחסי העובד-מעביד שלהם.

מצבים אלו יכולים לכלול הכנסת מדיניות חדשה שאינה תואמת את הסכם ההעסקה המקורי, הודעה שעובדים מקבלים על שינוי (שלילי) בהטבות, והצורך במודעות מעודכנת למגמות האחרונות בדיני עבודה.

אם אתם עובדים שנתקלתם במצבים יומיומיים אלו, קבלו ייעוץ ממשרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’. זה בסדר. ייעוץ עדיין אין פירושו שאתם בעיצומה של בעיה. הייעוץ נועד להכין אתכם מראש לקראת תרחישים שאינם אופטימליים. ומה שהכי טוב הוא שהייעוץ הראשוני אינו בתשלום.

בשורה התחתונה: מתי אתם חייבים להתקשר לעורך דין דיני עבודה?

אם מצב התעסוקתי שלכם כעובדים הופך להיות רעוע, או אם אתם מעסיקים שמרגישים שההתנהלות שלכם מול העובדים מתחילה להיראות כאילו היא יוצאת מכלל שליטה, וזה רק עניין של זמן עד שתחוו נזק משמעותי בארגון שלכם, אתם חייבים להתקשר לעורך דין דיני עבודה.

משרד עורכי דין כפיר דיין דובב ושות’ ממוקם בסניפים בכפר סבא ובתל אביב, ואנשי הצוות במשרדנו זמינים לבחון את המקרה שלכם ולייצג אתכם במקצועיות המתקדמת ביותר, המבוססת על למעלה מ-15 שנות ניסיון שיש למשרדנו בתחום.

ההמלצה הראשונה שלנו היא לא להמתין. לא משנה כמה פעוטה או משמעותית נראית הבעיה שלכם, פשוט בואו להתייעצות.

 

 

 

תגובות