הנס של משפחת מור רפאל מכפר סבא והמסר:”אי אפשר למנוע מהילדים לנסוע על אופנים, זה ברור, אבל הקפידו על כל מה שיציל חייהם :הקסדה “

“החלטתי לפרסם את הסיפור עכשיו, אחרי ההלם הראשוני- שנדב כבר מחלים ומצבו השתפר-כי אם אצליח להציל את חייו של ילד אחד שיקרא או שההורים יקראו ויבינו -חשיבותה של קסדה. ממש בקצרה על הנס הפרטי שלנו-נס יום הכפורים-לנדב שלי”, מספרת האם, רחלי מור רפאל מכפר סבא.
“נדב רפאל ילד בן 7 (כיתה ב בביהס גורדון) רכב בתחילת ערב כיפור כמו רוב ילדי ישראל על אופניו (לא אופניים חשמליות) בסביבת סיהס גורדון. תוך כדי נסיעה בירידה במהירות נדב לא הצליח לבלום ונתקע באיזכורית של הבנין שנבנה ברח הגליל פינת הרמה (ממש מול בי״ס גורדון) ומשם…
המצב רק התדרדר.
נדב היה חבוש בקסדה ומגינים ברגליו ובידיו למזלנו. נדב נחתך מהאיזכורית(מהפח) בפניו
ואיבד ההכרה בשטח פעמיים. למזלנו היינו ממש לידו ובעלי שהינו פרמדיק לשעבר ידע להעניק לו טיפול והשיב לו ההכרה עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ. נדב פתח את הראש ויש לו קרע בכבד מהכידון של האופניים. “עם האמבולנס בערב יום כיפור הגענו לשניידר והתחילו סדרת בדיקות מקיפה -וטיפול מסור עד אין קץ. נכון להיום נדב בבית-והוא מבריא ומחלים באורח נס. יש לו עוד דרך עד להחלמה מלאה-אבל אנחנו בהחלט בדרך הנכונה. בבית החולים נאמר לנו שלולא הקסדה -הסיפור היה נראה ממש אחרת.
טפו טפו טפו נדב בריא ושלם – באורח נס. מבריא יותר מהר ממה שכל רופא יכל לתאר.
אי אפשר למנוע מהילדים לנסוע על אופנים-זה ברור, אבל הקפידו על כל מה שיציל חייהם -הקסדה והמגינים. והכי חשוב סעו בזהירות ותודה לכל מי שכתב, סימס, הגיע, שלח ברכה, התפלל, היה איתנו- הדף קצר מלהכיל את כל האהבה הרבה שעטפו אותנו כל המשפחה, החברים, ביהס גורדון כפר סבא, וכל תושבי כפר סבא”.

 

 

 

תגובות